Document Type : مروری


  1. ایزدی، ریحانه (1389). تحلیل استنادی و تعیین منابع اثرگذار در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در سال‌های 1379-1386، فصلنامه دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات)، دوره 3، شماره 9، 11-24.
  2. خواستار، حمزه ؛ غفاری، رحمان؛ پور عزت، علی‌اصغر ؛ حیدری، الهام (1390). پژوهشی درباره‌ پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از حیث موضوع و روش : مورد مطالعه دانشگاه تهران. فصلنامه علمی-پژوهشی علوم مدیریت ایران، دوره 6، شماره 21، 105-122.
  3. رضوانی، روح‌الله (1389). تحلیل محتوا. فصلنامه پژوهش، دوره 2، شماره 3، 137-156.
  4. ریحانی‌نیا، نصرت؛ نوابی‌نژاد، شکوه (1388). تحلیل موضوعی و استنادی مقاله‌های نشریه تازه‌ها و پژوهش‌های مشاوره در 4 سال اخیر (1383 - 1387). مجله تازه‌ها و پژوهش‌های مشاوره، دوره 8، شماره 32، 61-71.
  5. زکی، محمدعلی (1385). بررسی تحلیل محتوای گرایش‌های پژوهشی در مجله های علمی و تخصصی مدیریت، فصلنامه علمی-پژوهشی دانش مدیریت، دوره 19، شماره 75، 43-74.
  6. محمد نژاد شورکایی، مجتبی؛ جشنی آرانی، مجتبی؛ یزدانی، حمیدرضا (1390). فرا روش پژوهش‌هایی انجام‌شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل استنادی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌های دولتی تهران، فصلنامه علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت بازرگانی، دوره 11، شماره 9، 141-164.
  7. صدیقی، مهری (1380). تحلیل استنادی مأخذ پایان‌نامه‌های فارغ‌التحصیلان حوزه علوم زمین موجود در مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران. فصلنامه اطلاع‌رسانی، دوره 17، شماره 1 و 230-41.
  8. عصاره، فریده (1377). مقاله تحلیل استنادی. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، دوره 9، شماره 3، 34-48.
  9. Anil Kumar, H., Dora, M. (2011). Citation analysis of doctoral dissertations at IIMA: A review of the local use of journals, Library Collections, Acquisition & Technical Services, 35, 32-39.
  10. Bakir, A., Vitell, S.J., and Rose, G.M. (2000). Publications in major marketing journals: an analysis of scholars and marketing departments, Journal of Marketing Education, 22, 99-107.
  11. Chan, K.C., and Fok, R.C.W.(2003). Membership on editorial boards department rankings, Journal of Financial Research, 26, 405-420.
  12. Davis, Paul., and Papanek, Gustav F.(1984). Faculty ratings of major economics departments bycitations, American Economic Review, 74, 225-230.
  13. Guidry, J.A., Hollier, B.N.G., Johnson, L., Tanner, J.R., and Veltsos, C. (2004). Surveying the cites: a ranking of marketing journal using citation analysis, Marketing Education Review, 14, 45-59.
  14. Walters William H, (2014). Do Article Influence scores overestimate the citation impact of social science journals in subfields that are related to higher-impact natural science disciplines? Journal of Informetrics, vol. 8, no. 2 pp. 421–430
  15. William H. Walters
  16. Nasir, S. (2005). The development, change, and transformation of Management Information Systems (MIS): A content analysis of articles published in business and marketing journals, International Journal of Information Management, 25, 442-457.
  17. Stremersch, S., Verniers, I., and Verhoef, P. C. (2007). The quest for citations: drivers of article impact, Journal of Marketing, 71, 171-193.
  18. Svensson, G. (2010), SSCI and its impact factors: a “prisoner’s dilemma”?, European Journal of Marketing, 44, 23-33.
  19. Tellis, G., Chandy, R., and Ackerman, D. (1999). In Search Of Diversity: The Record Of Major Marketing Journals, Journal of Marketing Research, 36, 120-131.
  20. Theoharakis, V., and Hirst, A.(2002). Perceptual differences of marketing journals: a worldwide perspective, Marketing Letters, 13, 389-402.
  21. Wiid, R., Preez, R., and Wallstrom, A.(2012), Coming of ag: a 21 year analysis of Marketing Intelligence & Planning from 1990 to 2010, Marketing Intelligence & Planning, 30, 4-17.
  22. Yadav, M. (2010). The Decline of Conceptual Articles and Implications for Knowledge Development, Journal of Marketing, 74, 1–19.