موضوعات = مدیریت استراتژیک
شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403

10.48308/jbmp.2024.235257.1594

شهرام خلیل نژاد


بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اردیبهشت 1403

10.48308/jbmp.2024.235029.1586

میلاد فرزانه کهنه شهری؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه صائب نیا


ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.232566.1533

محمدامیر سالاری کمانگر؛ سهیلا خدامی؛ احمد مهرابیان


واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام

دوره 22، شماره 53، خرداد 1402، صفحه 196-228

10.48308/jbmp.2023.103665

نعمت‌اله شیری؛ همایون مرادنژادی