نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF %D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D8%B2%DA%A9%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی

دوره 21، شماره 50، تیر 1401، صفحه 13-42

10.52547/jbmp.21.50.13

راضیه زیلایی؛ محمد علی بابایی زکلیکی


تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی

دوره 18، شماره 38، شهریور 1398

10.29252/jbmp.18.38.110

زینب زمانی؛ محمد علی بابایی زکلیکی


تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران

دوره 17، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 13-30

فاطمه مشکدانیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ مریم مقدس بیات؛ محمدعلی بابایی زکلیکی