دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = �������� ����������
تعداد مقالات: 9
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند
دوره 21، شماره 51، آبان 1401، صفحه 153-183
تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 13-38
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی
دوره 19، شماره 43، آبان 1399، صفحه 120-148
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی
دوره 18، شماره 40، اسفند 1398
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار
دوره 18، شماره 38، شهریور 1398
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی
دوره 17، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 53-70
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 117-132
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)
دوره 11، شماره 12، آذر 1391