نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران

دوره 19، شماره 41، خرداد 1399، صفحه 119-136

10.52547/jbmp.19.41.119

محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری