دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = �������������� ����������
تعداد مقالات: 7
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف)
دوره 22، شماره 53، خرداد 1402، صفحه 13-48
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی
دوره 21، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 37-70
ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری و پیامدهای همرقابتی : پژوهشی آمیخته
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 39-64
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
دوره 19، شماره 41، خرداد 1399، صفحه 13-37
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی
دوره 18، شماره 39، آذر 1398
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان
دوره 17، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 131-156
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی
دوره 13، شماره 21، اسفند 1393، صفحه 123-140