نویسنده = %D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85 %D8%B1%D9%86%D8%AC%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه

دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 13-30

محمود غلامی کرین؛ بهرام رنجبریان؛ سید محسن علامه؛ مجید رشیدکابلی؛ حسن چهارمحالی


نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو

دوره 11، شماره 11، شهریور 1391

بهرام رنجبریان؛ امیر صادقی؛ محمود غلامی کرین؛ مصطفی لطفی جلال آبادی


عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده

دوره 10، شماره 6، خرداد 1390

بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی؛ عبدالنبی کمالی