نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر

دوره 15، شماره 28، اسفند 1395، صفحه 63-80

میثم شیر خدایی؛ محبوبه شاهی


تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای

دوره 15، شماره 26، خرداد 1395، صفحه 179-196

مرتضی سلطانی؛ محد رحیم اسفیدانی