نویسنده = %D8%B3%DB%8C%D8%AF %D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85 %D8%B9%D9%84%D9%88%DB%8C
عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی

دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 69-85

ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی


شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان

دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 107-122

ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی