دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = ������ ������ ����������
تعداد مقالات: 6
شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی)
دوره 17، شماره 33، خرداد 1397، صفحه 13-30
الگوی گونهشناسی رهیافتهای کلان سازمانها در تخصیص منابع بازاریابی
دوره 16، شماره 29، خرداد 1396، صفحه 93-109
تأثیر تبلیغات توصیهای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری
دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 49-67
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد
دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 87-101
بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی
دوره 10، شماره 9، اسفند 1390