نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت

دوره 13، شماره 18، خرداد 1393، صفحه 107-122

مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی؛ الهام ایران‌نژاد پاریزی