نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7 %D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%DB%8C%E2%80%8F %D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند

دوره 13، شماره 21، اسفند 1393، صفحه 13-29

محسن نظری؛ علی دیواندری؛ محمدرضا حمیدی‏ زاده؛ اشکان الهیاری


الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری

دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 31-48

میترا مهاجری؛ احمد روستا؛ محمود حسینی؛ محمدرضا حمیدی‏ زاده