نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان

دوره 13، شماره 21، اسفند 1393، صفحه 107-122

نسرین جزنی؛ ابوالفضل براتی؛ وحید پارسامهر