نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
ویژگی‌های اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد داده‌کاوی

دوره 19، شماره 44، اسفند 1399، صفحه 120-146

10.29252/jbmp.19.44.120

محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ محبوبه برزگرپور