نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
ارائه مدل اثربخشی استراتژی بازاریابی تأثیرگذار در بستر اینستاگرام

دوره 20، شماره 46، مرداد 1400، صفحه 113-141

10.52547/jbmp.20.46.113

رضا رستگاری؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی