نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی

دوره 21، شماره 50، تیر 1401، صفحه 13-42

10.52547/jbmp.21.50.13

راضیه زیلایی؛ محمد علی بابایی زکلیکی