نویسنده = %D8%AD%D8%B3%D9%86 %D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C %D8%AF%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C
طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1402

10.48308/jbmp.2024.232132.1523

علیرضا عندلیب؛ حسن قربانی دینانی؛ محمود نادری بنی


طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

دوره 21، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 124-142

10.52547/jbmp.21.49.124

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران