نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

دوره 21، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 124-142

10.52547/jbmp.21.49.124

احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران