کلیدواژه‌ها = %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها

دوره 21، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 71-94

10.52547/jbmp.21.49.71

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمد صالح ترکستانی؛ ملیحه اسلامی پناه


نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1389

علی رضا معطوفی؛ کیهان تاجدینی؛ حسنعلی آقاجانی؛ کیوان تاجدینی