کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7 %D9%88 %D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%9B %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C %D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%9B %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی

دوره 10، شماره 9، اسفند 1390

امیررضا ممدوحی؛ محمدصادق سبحانی