دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
کلیدواژهها = قصد خرید مجدد
تعداد مقالات: 4
ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C
دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 144-168
نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد
دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 87-101
تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجیگری ارزش ادراک شده
دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 157-175
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391