@article { author = {قره‌چه, منیژه and میرهاشمی, الهام السادات}, title = {}, journal = {Journal of Business Management Perspective}, volume = {12}, number = {17}, pages = {49-66}, year = {2014}, publisher = {Shahid Beheshti University - Faculty of Management and Accounting}, issn = {2251-6050}, eissn = {2645-4149}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل}, abstract_fa = {در این پژوهش با الگوبرداری از یک الگوی ادراکی آزمون شده از سبک­های تصمیم­ گیری مصرف­ کنندگان، که اولین بار از سوی اسپرولز و کندال (1986) ارائه شد، سبک­ های تصمیم­گیری خرید مصرف­ کننده در میان بانوان شاغل مورد بررسی قرار گرفت. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه اصلاح شده­ای با50 گویه بود که بر اساس مقیاس لیکرت تنظیم شد. با استفاده از روش نمونه­ گیری قضاوتی (غیر احتمالی)، 300 پرسشنامه به‌صورت حضوری در برخی فروشگاه­ های زنجیره­ای و مراکز خرید در مناطق مختلف تهران توزیع شد. در مرحله تجزیه‌وتحلیل داده­ها جهت استخراج متغیرهای مکنون (پنهان)، از روش تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی استفاده شد. بر اساس نتایج حاصل از این پژوهش، فرآیند خرید بانوان شاغل دارای10 ویژگی­ مشخص تحت عناوین کیفیت­ گرایان با دقت، قیمت­گرایان با دقت، حساسیت به محیط و سلامتی، توصیه­ پذیران، خریداران زمان و راحتی، مدگرایان تنوع‌طلب، سردرگم میان گزینه­های متعدد، برندگرایان، تبلیغ­گرایان و تفریح­ گرایان لذت­ جو می­ باشند}, keywords_fa = {رفتار مصرف کننده,تصمیم گیری خرید,سبک خرید,بانوان شاغل}, url = {https://jbmp.sbu.ac.ir/article_95746.html}, eprint = {https://jbmp.sbu.ac.ir/article_95746_9e3c021ddfea14e04912ba197920e462.pdf} }