@article { author = {اسماعیل پور, رضا and مقصودی شالدهی, ارزو}, title = {Investigating the Impact of Customer Value Anticipation and Product Innovativeness on Customer Lifetime Value: by Moderating Role of Advertising Strategy Variable}, journal = {Journal of Business Management Perspective}, volume = {16}, number = {32}, pages = {-}, year = {2018}, publisher = {Shahid Beheshti University - Faculty of Management and Accounting}, issn = {2251-6050}, eissn = {2645-4149}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات}, abstract_fa = {تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طولعمر مشتری: نقش تعدیلگر استراتژی تبلیغات}, keywords_fa = {ارزش طول عمر مشتری,تحلیلل ارزش مشلتری,اسلتراتژی تبلیغلات منطقی,استراتژی تبلیغات عاطفی,نوآوربودن محصول,مدیریت ارتباط با مشتری}, url = {https://jbmp.sbu.ac.ir/article_96893.html}, eprint = {https://jbmp.sbu.ac.ir/article_96893_75420b4cc5e31fca9fdad98ea9e4c848.pdf} }