دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1402

10.48308/jbmp.2023.232734.1536

علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی؛ محسن عارف نژاد؛ رضا سپهوند


طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1402

10.48308/jbmp.2024.232132.1523

علیرضا عندلیب؛ حسن قربانی دینانی؛ محمود نادری بنی


تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402

10.48308/jbmp.2024.234644.1580

عبداله ساعدی؛ مینا حسینی؛ مریم جوانمرد