بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه

دوره 12، شماره 16، آذر 1392، صفحه 13-30

منیره پناهی؛ سید محمود حسینی؛ محمدرضا حمیدی زاده


ارائه الگوی هویت شرکتی بانک

دوره 14، شماره 23، شهریور 1394، صفحه 13-28

طهمورث حسنقلی‌پور؛ علی دیواندری؛ محمدرضا حمیدی‌زاده؛ مجتبی براری


شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد

دوره 13، شماره 18، خرداد 1393، صفحه 13-30

غلامحسین احمدی؛ مجید بهرامی


تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها

دوره 14، شماره 22، خرداد 1394، صفحه 13-28

منیژه قره‌چه؛ عباسعلی حاجی‌کریمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ وحید مکی‌زاده


ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند)

دوره 12، شماره 17، اسفند 1392، صفحه 13-30

عباسعلی حاجی کریمی؛ ثنا حاجی صفار کرمانی


الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه

دوره 13، شماره 19، شهریور 1393، صفحه 13-30

محمود غلامی کرین؛ بهرام رنجبریان؛ سید محسن علامه؛ مجید رشیدکابلی؛ حسن چهارمحالی


کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند

دوره 13، شماره 21، اسفند 1393، صفحه 13-29

محسن نظری؛ علی دیواندری؛ محمدرضا حمیدی‏ زاده؛ اشکان الهیاری


تفاوت نگرش‌ها‌ی نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستوران‌های فست‌فود

دوره 14، شماره 24، آذر 1394، صفحه 13-27

عباسعلی حاجی کریمی؛ مریم رحیمی


الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی

دوره 14، شماره 25، اسفند 1394، صفحه 13-30

بابک مرادی؛ نسرین جزنی؛ اکبر عالم تبریز؛ اکرم هادیزاده مقدم*


تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه

دوره 15، شماره 26، خرداد 1395، صفحه 13-32

ایدا شیوا؛ هاشم اقازاده؛ علی حیدری


تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش

دوره 15، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 13-31

عباسعلی حاجی کریمی؛ غلامحسین خورشیدی


بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران)

دوره 15، شماره 27، آذر 1395، صفحه 13-30

امیر محمد کلابی؛ محمد رضا زالی؛ جهانگیر یدالهی فارسی؛ مهران رضوانی


بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی

دوره 15، شماره 28، اسفند 1395، صفحه 13-26

هاشم اقازا ده؛ داریوش طهماسبی اقبلاغی؛ علی ابدالی


انعطاف‌پذیری راهبردی: از تحلیل مفهومی تا الگوی فرآیندی

دوره 16، شماره 29، خرداد 1396، صفحه 13-32

فردیس صمصامی؛ سیدحمید خداد اد حسینی؛ اسد الله کرد نائیج؛ عادل اذر


راهبرد فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش

دوره 16، شماره 31، آذر 1396، صفحه 13-30

منیژه قره چه؛ احمد روستا؛ مسعود جاویدانی


تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران

دوره 17، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 13-30

فاطمه مشکدانیان؛ معصومه حسین زاده شهری؛ مریم مقدس بیات؛ محمدعلی بابایی زکلیکی


مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

دوره 19، شماره 41، خرداد 1399، صفحه 13-37

10.52547/jbmp.19.41.13

آرمان دیلمی عضدی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردنائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی


ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 19، شماره 43، آبان 1399، صفحه 13-39

10.52547/jbmp.19.43.13

سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی‌زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمدرحیم اسفیدانی


تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد

دوره 20، شماره 45، اردیبهشت 1400، صفحه 13-38

10.52547/jbmp.20.45.13

هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی


طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار

دوره 20، شماره 48، دی 1400، صفحه 13-42

10.52547/jbmp.20.48.13

مهرداد عالی پور هریسی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمد رضا زالی


نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)

دوره 21، شماره 49، خرداد 1401، صفحه 13-36

10.52547/jbmp.21.49.13

مهدی حسین پور؛ یوسف محمدی‌فر؛ عطیه خدایی


نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی

دوره 21، شماره 50، تیر 1401، صفحه 13-42

10.52547/jbmp.21.50.13

راضیه زیلایی؛ محمد علی بابایی زکلیکی