بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.103544

راحیل کردحیدری؛ علی قاسمیان صاحبی؛ محمد حسین کیانی گهر؛ نگین سنگری


فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.103739

اسفندیار محمدی؛ مهسا جعفری؛ اردشیر شیری


ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.232566.1533

محمدامیر سالاری کمانگر؛ سهیلا خدامی؛ احمد مهرابیان


بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند

دوره 22، شماره 54، شهریور 1402

10.48308/jbmp.2023.230012.1481

سید نجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ زهرا غفوری؛ سعید میر


شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1402

10.48308/jbmp.2023.232734.1536

علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی؛ محسن عارف نژاد؛ رضا سپهوند


طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1402

10.48308/jbmp.2024.232132.1523

علیرضا عندلیب؛ حسن قربانی دینانی؛ محمود نادری بنی


تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402

10.48308/jbmp.2024.234644.1580

عبداله ساعدی؛ مینا حسینی؛ مریم جوانمرد