هدف پژوهش حاضر ارائه چارچوبی جهت ارزیابی شایستگی های بازاریابی سازمان بر موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی است. نمونه پژوهش شامل 75 شرکت فعال در بخش ساخت و ساز مسکن در سال 1390 بوده است. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه استاندارد و با در نظر گرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری شد. متغیر شایستگی های بازاریابی سازمان با استفاده از راهبردهای سازمانی، ارتباطات سازمانی، منابع و شایستگی های سازمانی سنجیده شده است. شاخص های مدیریت هزینه، مدیریت کیفیت، مدیریت ریسک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت ادعا، مدیریت زمان بندی، مدیریت دانش و مدیریت ایمنی جهت سنجش موفقیت مدیریت پروژه استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از الگوسازی معادلات ساختاری صورت پذیرفت. نتایج پژوهش نشان داد که شایستگی های بازاریابی سازمان با ضریب مسیر 86/0 بر موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی تأثیرگذار است.
صنایعی, علی, امیری, فرهام, & گنجی بیدمشک, الفت. (1391). ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(11), -.
MLA
علی صنایعی; فرهام امیری; الفت گنجی بیدمشک. "ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی", چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11, 11, 1391, -.
HARVARD
صنایعی, علی, امیری, فرهام, گنجی بیدمشک, الفت. (1391). 'ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی', چشم انداز مدیریت بازرگانی, 11(11), pp. -.
VANCOUVER
صنایعی, علی, امیری, فرهام, گنجی بیدمشک, الفت. ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی, 1391; 11(11): -.