نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • آذر، عادل طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • آقاجانی، حسنعلی نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • آقازاده، هاشم مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]

ا

  • احمدی، محمد هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • اکبرزاده، زین العابدین تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • امینی، زهرا ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • امینی، علیرضا ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]

ب

پ

ت

  • تاجدینی، کیهان نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • تاجدینی، کیوان نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • توکلی، احمد به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]

ج

  • جزنی، نسرین سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • جعفریانی، حسن ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • جلالی، سید مهدی الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • جمالیه بسطامی، بهتاش بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]

ح

  • حاتمی نسب، سید حسن مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • حاجی کریمی، عباسعلی بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • حاجی کریمی، عباسعلی الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • حبیبی، معصومه منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • حجازی، رضوان مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • حیدرپور، فرزانه مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • حسینی، زهرا به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • حسینی، میرزا حسن مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • حسن بیگی، ابراهیم منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • حسن زاده، مهشید مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • حلوایی، عسگر سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • حمیدی زاد، محمدرضا منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • حمیدی زاده، محمدرضا الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]

خ

د

  • دهبان، بهنام تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]

ر

  • رضائیان، علی هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • رضوانی، حمیدرضا تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • رضوانی، مهران مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • روستا، احمد تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]

س

  • سیدجوادین، سیدرضا ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • سلیمی، غلامرضا بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]

ط

ع

  • عارفی، اصغر برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • عارفی، اصغر تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • عزیزی، شهریار سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]

ف

  • فیاضی آزاد، علی برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • فتحی، سعید رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]

ق

  • قادری، سمیه مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • قرهچه، منیژه تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]

ک

  • کاظمی نجف آبادی، محمدرضا بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • کاهانی، محسن به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • کسائی، مسعود هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • کنجکاو منفرد، امیر رضا مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]

گ

  • گلابی، امیر محمد مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]

ل

م

  • محمدلو، مسلم علی طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • محمدلو، مسلم علی طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • محمودی میمند، محمد تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مدنی، فاطمه تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مرادی، هادی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • مرتضوی، سعید ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مرتضوی، سعید به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • میرفخرالدینی، سیدحیدر مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • معطوفی، علی رضا نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • مکی زاده، وحید بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مهرنوش، مینا مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مؤتمنی، علیرضا تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]

ن

و

  • ولی بیگی، حسن رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • وهابی کاشی، حسین تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]

ه

  • همتی، مین تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]

ی

  • یدالهی فارسی، جهانگیر مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • یزدانی، حمیدرضا بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]