آ
-
آذر، عادل
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
آذر، عادل
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
آقاجانی، حسنعلی
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
آقازاده، هاشم
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
ا
-
احمدی، محمد
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
اکبرزاده، زین العابدین
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
امینی، زهرا
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
امینی، علیرضا
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
ت
-
تاجدینی، کیهان
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
تاجدینی، کیوان
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
توکلی، احمد
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
ج
-
جزنی، نسرین
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
جعفریانی، حسن
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
جلالی، سید مهدی
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
جمالیه بسطامی، بهتاش
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
ح
-
حاتمی نسب، سید حسن
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
حبیبی، معصومه
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
حجازی، رضوان
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
حیدرپور، فرزانه
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
حسینی، زهرا
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
حسینی، میرزا حسن
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
حسن بیگی، ابراهیم
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
حسن زاده، مهشید
مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
حلوایی، عسگر
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
حمیدی زاد، محمدرضا
منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
خ
-
خداداد حسینی، سید حمید
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
خورشیدی، غلامحسین
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
د
-
دهبان، بهنام
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
ر
-
رضائیان، علی
هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
رضوانی، حمیدرضا
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
رضوانی، مهران
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
روستا، احمد
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
س
-
سیدجوادین، سیدرضا
ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
سلیمی، غلامرضا
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
ط
-
طالعی فر، رضا
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
طاهرپور کلانتری، حبیب الله
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
طیبی طلوع، احمد
با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
ع
-
عارفی، اصغر
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
عارفی، اصغر
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
عزیزی، شهریار
سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
ف
-
فیاضی آزاد، علی
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
فتحی، سعید
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
ق
-
قادری، سمیه
مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
قرهچه، منیژه
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
ک
-
کاظمی نجف آبادی، محمدرضا
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
کاهانی، محسن
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
کسائی، مسعود
هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
کنجکاو منفرد، امیر رضا
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
گ
-
گلابی، امیر محمد
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
م
-
محمدلو، مسلم علی
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
محمدلو، مسلم علی
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
محمودی میمند، محمد
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مدنی، فاطمه
تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مرادی، هادی
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
مرتضوی، سعید
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مرتضوی، سعید
به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
میرفخرالدینی، سیدحیدر
مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
معطوفی، علی رضا
نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
-
مکی زاده، وحید
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
-
مهرنوش، مینا
مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
مؤتمنی، علیرضا
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
ن
-
ناظمی، شمس الدین
ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
نکویی، مهتاب
تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
و
-
ولی بیگی، حسن
رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
-
وهابی کاشی، حسین
تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
ه
-
همتی، مین
تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
ی
-
یدالهی فارسی، جهانگیر
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
-
یزدانی، حمیدرضا
بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]