نمایه نویسندگان

آ

  • آقازاده، هاشم بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]

ا

  • ابراهیمی، الهام بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • احمدی، فریدون رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • اسدالهی، هوشنگ تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • اسد نژاد، مهدی بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • اسفیدانی، حمید طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • اسفیدانی، محمد رحیم طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • افجه ای، سید علی اکبر الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • الهیاری، اشکان شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • اورعی یزدانی، بدرالدین شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ب

  • بابایی، محمدعلی طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • باقری، سیدمحمد تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • براری، مجتبی شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]

پ

  • پرضائی، مهدی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ت

  • تندنویس، فریدون مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]

ج

  • جزنی، نسرین تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • جزئی، نسرین رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • جشنی آرانی، مجتبی فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]

ح

  • حاجی عسگری نوش آبادی، سمانه مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • حاجی کریمی، عباسعلی تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • حاجی کریمی، عباسعلی سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • حبیبی، لیلی نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • حسینی، سید محمود تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • حسینی، میرزا حسن بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • حسن زاده، تورج رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • حسنقلی پور، طهمورث ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • حسین نصیری، محمد بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • حقیقی، محمد بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • حقیقی نسب، منیژه تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • خانلری، امیر ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • خبیری، محمد مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • خدادادحسینی، سید حمید ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]

د

  • دانایی فرد، حسن ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • درویشی، زهرا بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • دلخواه، جلیل ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]

ر

  • رضایی دولت آبادی، حسین بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • رنجبریان، بهرام عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • روستا، احمد ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]

ز

  • زارع میرک آباد، علی بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • زینلی، زهرا بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]

س

  • سیاوشی، زهره بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • سبحانی، محمدصادق ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • سید جوادین، سیدرضا طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • سید جوادین، سیدرضا ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • سلطانی، هومان نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]

ش

  • شاکری، رؤیا شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • شفیعی نیک آبادی، محسن تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • شکرچی زاده، زهرا بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • شهابی، الهه سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]

ع

  • عالم تبریز، اکبر تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • عبدوی بافتانی، محمد رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • عزیزی، شهریار بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • علی دیواندری، علی شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]

غ

  • غریب نواز، نادر طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ف

  • فارسیجانی، حسن تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • فارسیجانی، حسن نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • فتحی، سعید عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • فیضی، کامران تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]

ق

  • قره چه، منیژه تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • قلی پور، آرین بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]

ک

  • کرمپور، عبدالحسین تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • کمالی، عبدالنبی عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • کمان قد، علیرضا ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]

ل

م

  • محمد کاظمی، رضا مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • محمدنژاد شورکایی، مجتبی فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • مخزن قدیمی، مریم تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • مرادی، الهام تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • مشبکی، اصغر ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • ممدوحی، امیررضا ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • مؤتمنی، علیرضا ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]

ن

  • نکوئی زاده، مریم تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • نمامیان، فرشید بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • یزدانی، حمیدرضا تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • یزدانی، حمید رضا بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • یعقوبی، نورمحمد شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]