آقازاده، هاشم
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
ا
ابراهیمی، الهام
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
احمدی، فریدون
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
اسدالهی، هوشنگ
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
اسد نژاد، مهدی
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
اسفیدانی، حمید
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
اسفیدانی، محمد رحیم
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
افجه ای، سید علی اکبر
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
الهیاری، اشکان
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
اورعی یزدانی، بدرالدین
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ب
بابایی، محمدعلی
طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
باقری، سیدمحمد
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
براری، مجتبی
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
پ
پرضائی، مهدی
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ت
تندنویس، فریدون
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
ج
جزنی، نسرین
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
جزئی، نسرین
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
جشنی آرانی، مجتبی
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
حاجی کریمی، عباسعلی
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
حاجی کریمی، عباسعلی
سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
حبیبی، لیلی
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
حسینی، سید محمود
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
حسینی، میرزا حسن
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
حسن زاده، تورج
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
حسنقلی پور، طهمورث
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
حسین نصیری، محمد
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
حقیقی، محمد
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
حقیقی نسب، منیژه
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
خ
خادمی گراشی، مهدی
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
خانلری، امیر
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
خبیری، محمد
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
خدادادحسینی، سید حمید
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
د
دانایی فرد، حسن
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
درویشی، زهرا
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
دلخواه، جلیل
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
ر
رضایی دولت آبادی، حسین
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
رنجبریان، بهرام
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
روستا، احمد
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
ز
زارع میرک آباد، علی
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
زینلی، زهرا
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
س
سیاوشی، زهره
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
سبحانی، محمدصادق
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
سید جوادین، سیدرضا
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
سید جوادین، سیدرضا
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
سلطانی، هومان
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
ش
شاکری، رؤیا
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
شفیعی نیک آبادی، محسن
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
شکرچی زاده، زهرا
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
شهابی، الهه
سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
ع
عالم تبریز، اکبر
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
عبدوی بافتانی، محمد
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
عزیزی، شهریار
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
علی دیواندری، علی
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
غ
غریب نواز، نادر
طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ف
فارسیجانی، حسن
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
فارسیجانی، حسن
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
فتحی، سعید
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
فیضی، کامران
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
ق
قره چه، منیژه
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
قلی پور، آرین
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
ک
کرمپور، عبدالحسین
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
کمالی، عبدالنبی
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
کمان قد، علیرضا
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
محمد کاظمی، رضا
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
محمدنژاد شورکایی، مجتبی
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
مخزن قدیمی، مریم
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
مرادی، الهام
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
مشبکی، اصغر
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
ممدوحی، امیررضا
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
مؤتمنی، علیرضا
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
ن
نکوئی زاده، مریم
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
نمامیان، فرشید
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
ی
یزدانی، حمیدرضا
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
یزدانی، حمیدرضا
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
یزدانی، حمید رضا
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
یعقوبی، نورمحمد
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]