نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • آقازاده، هاشم طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • آقازیارتی، مهدی نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • احراری، مهدی مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • احمدی، پرویز بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
  • اخگر، بابک تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • اخلاقی، سید یحیی طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ایزدخواه، محمد مهدی الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • اسحاقی، سید محمدصادق تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • اسفیدانی، محمد رحیم طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • اسماعیل زاده، محمد نقش قابلیت‌های پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
  • اکبری، محسن نقش قابلیت‌های پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
  • الفت، لعیا تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
  • انصاری، منوچهر ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]

پ

  • پناهی، منیره بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]

ج

  • جزنی، نسرین بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • جزنی، نسرین بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]

ح

  • حاجی صفار کرمانی، ثنا ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • حاجی کریمی، عباسعلی ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • حسینی، سیدمحمود یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
  • حسینی، سید محمود بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • حسنقلی پور، طهمورث تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • حکاکی، سیدمسعود طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • حمیدی زاده، محمدرضا بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • حمیدی زاده، محمد رضا طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • خداداد حسینی، حمید طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • خراسانی، ویدا بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • خسروی، محمدابراهیم تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • خورسندنژاد، ارزو ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]

د

  • دانایی فرد، حسن نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
  • دلخواه، جلیل نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]

ر

  • رحمان‌سرشت، حسین تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
  • رستگار، عباسعلی ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • رضائیان، علی طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • رنجبریان، بهرام ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]

ز

  • زاهدیان نژاد، محمدحسین الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
  • زعفریان، رضا مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]

س

  • سالار، جمشید بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • سیاوشی، ملیحه شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • سبزی، هادی ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • سروش محمدآبادی، علیرضا طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • سهرابی، بابک تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
  • شیرخدایی، میثم عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • شمسی، جعفر تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]

ص

  • صفری، حسین مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • صفردوست، عاطیه بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • صفرنیا، حسن بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
  • صناعی، ایمان بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • صناعی، ایمان بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • صنایعی، علی شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]

ط

  • طاهری موسوی، سارا ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • طباطبایی نسب، سیدمحمد طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • طباطبائی کلجاهی، سیدوحید مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • طبرسا، غلامعلی الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • طبرسا، غلامعلی طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]

ع

  • عبداللهی، سیده معصومه ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • عبداللهیان، فرزانه بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]

ف

  • فارسیجانی، حسن ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • فارسیجانی، حسن تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • فتحی، سعید شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • فخارمنش، سینا الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
  • فیض، داود ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • فوکردی، رحیم تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]

ق

  • قره چه، منیژه بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • قره‌چه، منیژه بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
  • قلی مطلق، مجید طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • قنبرزاده میاندهی، رضا الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

ک

  • کاکائی سیاهکل، وحیده نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • کردنائیج، اسدا... نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
  • کردنائیج، اسدالله طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • کریمیان، مجتبی بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
  • کریمی علویجه، محمدرضا نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • کنجکاومنفرد، امیررضا طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]

گ

  • گماریان، ملیکا بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • گماریان، ملیکا بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]

م

  • مانیان، امیر تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • محمدی پور، معصومه بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • محمودی میمند، محمد ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • مرادی، محمود بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • میرزایی رابر، فاطمه مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • میر محمدی، سید محمد الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • میرهاشمی، الهام السادات بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
  • معزز، هاشم طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • معصوم‌زاده زواره، ابوالفضل تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • منصوری، سید حسین بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • مؤتمنی، علیرضا شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]

ن

  • ناصرزاده، سیدمحمدرضا تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • نائیجی، محمدجواد الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • نبی زاده، زهرا عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • نصابی، وحیدرضا ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • نظری، محسن مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]

و

  • ولی پور، محمدعلی بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]

ه

  • هادیزاده مقدم، اکرم الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
  • هارونی، فرناز بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • هارونی، فرناز بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • هرمزی، هومن شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]

ی

  • یاکیده، کیخسرو بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • یداللهی فارسی، جهانگیر الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]