آ
-
آذر، عادل
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
آقازاده، هاشم
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
آقازیارتی، مهدی
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
احراری، مهدی
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
احمدی، پرویز
بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
-
اخگر، بابک
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
اخلاقی، سید یحیی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ایزدخواه، محمد مهدی
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
اسحاقی، سید محمدصادق
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
اسماعیل زاده، محمد
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
-
اکبری، محسن
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
-
الفت، لعیا
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
-
انصاری، منوچهر
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
پ
-
پناهی، منیره
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
ج
-
جزنی، نسرین
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
جزنی، نسرین
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
ح
-
حاجی صفار کرمانی، ثنا
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
حسینی، سیدمحمود
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
-
حسینی، سید محمود
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
حسنقلی پور، طهمورث
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
حکاکی، سیدمسعود
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
خ
-
خادمی گراشی، مهدی
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
خداداد حسینی، حمید
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
خراسانی، ویدا
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
خسروی، محمدابراهیم
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
خورسندنژاد، ارزو
ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]
د
-
دانایی فرد، حسن
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
-
دلخواه، جلیل
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
ر
-
رحمانسرشت، حسین
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
-
رستگار، عباسعلی
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
رضائیان، علی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
رنجبریان، بهرام
ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]
ز
-
زاهدیان نژاد، محمدحسین
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
زعفریان، رضا
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
س
-
سالار، جمشید
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
سیاوشی، ملیحه
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
سبزی، هادی
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
سروش محمدآبادی، علیرضا
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
سهرابی، بابک
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
-
شیرخدایی، میثم
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
شمسی، جعفر
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
ص
-
صفری، حسین
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
صفردوست، عاطیه
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
صفرنیا، حسن
بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
-
صناعی، ایمان
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
صناعی، ایمان
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
صنایعی، علی
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
ط
-
طاهری موسوی، سارا
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
طباطبائی کلجاهی، سیدوحید
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
طبرسا، غلامعلی
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
طبرسا، غلامعلی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
ع
-
عبداللهی، سیده معصومه
ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
عبداللهیان، فرزانه
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
ف
-
فارسیجانی، حسن
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
فارسیجانی، حسن
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
فتحی، سعید
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
فخارمنش، سینا
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
فیض، داود
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
فوکردی، رحیم
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
ق
-
قره چه، منیژه
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
قرهچه، منیژه
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
-
قلی مطلق، مجید
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
قنبرزاده میاندهی، رضا
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
ک
-
کاکائی سیاهکل، وحیده
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
کردنائیج، اسدا...
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
-
کردنائیج، اسدالله
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
کریمیان، مجتبی
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
کنجکاومنفرد، امیررضا
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
گ
-
گماریان، ملیکا
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
گماریان، ملیکا
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
م
-
مانیان، امیر
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
محمدی پور، معصومه
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
محمودی میمند، محمد
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
مرادی، محمود
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
میرزایی رابر، فاطمه
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
میر محمدی، سید محمد
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
میرهاشمی، الهام السادات
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
-
معزز، هاشم
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
معصومزاده زواره، ابوالفضل
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
منصوری، سید حسین
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
مؤتمنی، علیرضا
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
ن
-
ناصرزاده، سیدمحمدرضا
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
نائیجی، محمدجواد
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
نبی زاده، زهرا
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
نصابی، وحیدرضا
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
نظری، محسن
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
و
-
ولی پور، محمدعلی
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
ه
-
هادیزاده مقدم، اکرم
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
هارونی، فرناز
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
هارونی، فرناز
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
هرمزی، هومن
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
ی
-
یاکیده، کیخسرو
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
یداللهی فارسی، جهانگیر
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]