آ
-
آرزمجو، هانیه
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
-
ابراهیمی، علیرضا
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
احدی، پری
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
-
احمدی، پرویز
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
احمدی، غلامحسین
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
-
ایراننژاد پاریزی، الهام
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
اسدی، علی
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
اکبری، محسن
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
الهیاری، اشکان
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
الهیاری، اشکان
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
امیرشاهی، میراحمد
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
امیرشاهی، میراحمد
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
امینیان صومعه کوچک، محسن
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
باستانیپور مقدم، جاوید
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
براتی، ابوالفضل
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
براری، مجتبی
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
بساقزاده، نرجس
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
بنددار، امیررضا
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
بهرامی، مجید
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 13-30]
پ
-
پارسا، سمانه
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
پارسامهر، وحید
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
پورهاشمی، ربابه السادات
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
ج
-
جزنی، نسرین
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 107-122]
-
جلالی، سید حسین
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
چ
-
چهارمحالی، حسن
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
ح
-
حاجیپور، بهمن
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
-
حاجیکریمی، عباسعلی
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
حیدرزاده، کامبیز
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 49-66]
-
حسینی، سید یعقوب
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
-
حسینی، سید محمود
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
-
حسینی، سید محمود
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 123-140]
-
حسینی، محمود
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
حسین آبادی، وحید
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
حسنزاده کریم آباد، حمیدرضا
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
حقیقی، محمد
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
خ
-
خانلری، امیر
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
-
خدادادحسینی، سیدحمید
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
خنیفر، حسین
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
خورشیدی، غلامحسین
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
د
-
دیواندری، علی
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
ر
-
راهنما، آمنه
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
رحمان سرشت، حسین
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
-
رشیدکابلی، مجید
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
رضایی، مرتضی
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
رضایی دولتآبادی، حسین
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]
-
رضائیان، علی
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
-
رضوانی، مهران
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
رضوانی، مهران
مطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
-
رمضانیان، محمدرحیم
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
-
رنجبریان، بهرام
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
روستا، احمد
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
ز
-
زاهدفر، کامران
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
س
-
سعیدا اردکانی، سعید
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 159-176]
-
سعدمحمدی، کسری
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
ش
-
شاه طهماسبی، اسماعیل
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
شاهین، آرش
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
شائمی، علی
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
ص
-
صنایعی، علی
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 31-48]
ض
-
ضیایی بیده، علیرضا
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 177-197]
ط
-
طباطبایی، حسنیه
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
طباطبایی نسب، سید محمد
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 49-66]
ع
-
عزیزی، شهریار
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 177-197]
-
علامه، سید محسن
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
-
علامه، سیّد محسن
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 67-86]
-
علی پور، مرضیه
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 141-158]
-
علوی، سید مسلم
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
غ
-
غلامی کرین، محمود
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 13-30]
ف
-
فخارمنش، سینا
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
-
فدایینژاد، محمد اسماعیل
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
ق
-
قرائی پور، فرشته
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
-
قرهچه، منیژه
الگوی اثربخشی تبلیغات و داراییهای بازاریابی برعملکرد بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 31-48]
-
قرهچه، منیژه
توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستمهای کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بستهای [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 67-86]
-
قلیچلی، بهروز
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 123-140]
-
قلمکاری، شرمینه
راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 49-66]
-
قنبرزاده میاندهی، رضا
عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربهفرد بودن و ظاهربینی مشتریان [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 159-176]
ک
-
کارگر سامانی، امیر
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
کردنائیج، اسدالله
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 31-48]
-
کرد نائیج، اسدالله
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
-
کریمی، هاجر
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 67-86]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 159-176]
-
کفچه، پرویز
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
گ
-
گلرخ، علی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 123-140]
م
-
مبارکی، محمدحسن
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 107-122]
-
محسنین، شهریار
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 87-106]
-
مرادی، هادی
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
مسگری، ناهید
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 87-106]
-
مظلومی، نادر
الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بینالملل برای کسبوکارهای کارآفرینانه [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 87-106]
-
ملاحسینی، علی
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 107-122]
-
مهاجری، میترا
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 31-48]
-
مهارتی، یعقوب
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی [دوره 13، شماره 18، 1393، صفحه 49-66]
-
موتمنی، علیرضا
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
-
موسوی شفایی، سید مسعود
تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 123-140]
ن
-
ناصحی فر، وحید
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 67-86]
-
ناصری، سحر
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 177-197]
-
نجفی سیاهرودی، مهدی
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 107-122]
-
نظری، محسن
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 13-29]
-
نوروزپور، بهمن
تجزیهوتحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 177-197]
و
-
واحد وحدت کار، مهدی
مطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 159-176]
-
ودیعی، فاطمه
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار [دوره 13، شماره 19، 1393، صفحه 141-158]
ه
-
همتی، امین
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 87-106]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 141-158]
-
یزدانشناس، مهدی
نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 21، 1393، صفحه 141-158]
-
یوسفیان، مهسا
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 20، 1393، صفحه 13-30]