نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 69-85]
  • ابوالفضلی، ابوالفضل نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • اربابی، هانی تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
  • اسکویی، سید وحید تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • اسماعیل‌پور، رضا رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • اشرفی، فاطمه تأثیر طراحی بسته‌بندی بر انتخاب مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
  • اعرابی، سید محمد تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
  • اقازاده، هاشم تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • اکبرزاده، مرتضی تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • امیر شاهی، میراحمد الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]

ب

  • بخشی‌زاده*، الهه تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • بخشنده، قاسم الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • براتی، ابوالفضل واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
  • براری، مجتبی ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • بیگی‏ نیا، عبدالرضا ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]

ت

  • تأخیره، محمد تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]
  • ترکستانی، محمد صالح الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • تقی زاده جورشری، محّمدرضا تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرایی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 29-47]

ج

  • جزنی، نسرین الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • جمالی، شهرام پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • جهانبازی، ندا تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]

چ

  • چهارمحالی، علی اکبر کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 171-183]

ح

  • حاجی پور، بهمن تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
  • حاجی کریمی، عباسعلی تفاوت نگرش‌ها‌ی نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستوران‌های فست‌فود [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 13-27]
  • حاجی‌کریمی، عباسعلی تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]
  • حاجی‌کریمی، عباسعلی تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • حاجی‌کریمی، عباسعلی الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • حسینی، سید محمود تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
  • حسینی، سید محمود الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • حسین آبادی، وحید تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
  • حسن‌زاده، علیرضا تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • حسنقلی‌پور، طهمورث ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]
  • حمیدی‌زاده، محمد رضا تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]

خ

  • خانلری، امیر تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • خانلری، امیر درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]
  • خداداد حسینی، سید حمید تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • خداداد حسینی، سید حمید پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • خلیفه، مجتبی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]

د

  • دانایی‌فرد، حسن تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
  • درزیان عزیزی، عبدالهادی عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره الگوی عوامل موثر بر نگرش و قصدخرید مصرف کنندگان نسبت به محصولات وارداتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 48-68]
  • دیواندری، علی ارائه الگوی هویت شرکتی بانک [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 13-28]

ر

  • رحیمی، فرج الله تاثیر جهت گیری راهبردی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 87-105]
  • رحیمی، مریم تفاوت نگرش‌ها‌ی نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستوران‌های فست‌فود [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 13-27]
  • رستگار، عباسعلی الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
  • رضایی، مرتضی تأثیر مسئولیت اجتماعی بشردوستانه بر وفاداری با میانجی‌گری ارزش ویژه برند و شهرت شرکت [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 141-158]
  • رضائیان، علی ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • رضوانی، حمیدرضا الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
  • روحانی، امیررضا الگوی گونه‌شناسی راهبردهای محصول در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 179-200]
  • روشن‏ قیاسی، رقیه ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]

ز

  • زارعی، عظیم تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • زارعی، عظیم الله تأثیر طراحی بسته‌بندی بر انتخاب مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
  • زارع‌پور، زینب عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 159-174]
  • زندی لک، مسعود تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • زنگیان، سمیه تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]
  • زنوزی، سید جعفر نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]

س

  • سالار، جمشید ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 123-139]
  • سالار، جمشید نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 63-78]
  • سید امیری، نادر تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • سعیدا اردکانی، سعید تأثیر تبلیغات و ترفیع های فروش بر ارزش ویژه برند در جهت افزایش وفاداری مشتریان [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 107-122]
  • سلیمی‌پور****، سیروس تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • سهرابی، بابک تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه‌های ایران [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 69-84]
  • سهرابی یورتچی، بابک معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]

ش

  • شاکری، رویا درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 155-170]

ص

  • صالح زاده*** چکیده، رضا بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
  • صبحیه، محمدحسین تبیین همسویی کنترل راهبردی و عناصر مدیریت پروژه و تأثیر آن بر عملکرد پروژه [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 49-67]
  • صدیقی، مژده معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
  • صنایعی، علی بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]

ع

  • عالم تبریز، اکبر الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • عباسی، عباس تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 31-44]
  • عباسپور نوغانی، محمد رضا واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 45-62]
  • عزیزی، شهریار ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]
  • علوی، سید مسلم عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 69-85]

غ

  • غلامزاده، رسول تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]

ف

  • فارسی‌زاده، حسین تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
  • فیض، داود تأثیر طراحی بسته‌بندی بر انتخاب مصرف‌کنندگان [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 175-194]
  • فیض، داود تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 117-132]

ق

  • قاسم خانی، رقیه رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • قاضی‏ زاده، مصطفی ارتباط توزیع قدرت میان واحدهای بازاریابی و فروش با عملکرد تجاری [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 105-122]
  • قره چه، منیژه تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • قره چه، منیژه نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • قره‌چه، منیژه تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • قره‌چه، منیژه الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]
  • قلی پور، رحمت‌ا... تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 157-175]
  • قلیچ لی، بهروز تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 133-154]
  • قنبرزاده ****، رضا نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]
  • قنبرزاده میاندهی، رضا ارزیابی اثربخشی تبلیغات اجتماعی مربوط به صرفه‌جویی در مصرف برق با استفاده از الگوی AIDA [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 29-47]

ک

  • کاملی، علیرضا تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • کریمیان*، مجتبی پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • کریم‌نژاد، المیرا تاثیر مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی و موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 123-139]

م

  • مانیان، امیر معیارهای موثر در ارزیابی الگوهای کسب‌وکار الکترونیکی [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 69-86]
  • متنی، حسین الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 97-115]
  • مرادی، بابک الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • مرادی، محمود رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • میرمهدی*، سید مهدی بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 103-116]
  • مکی‌زاده، وحید تبیین الگوی عملکرد اتحادهای راهبردی: رویکرد مبتنی بر قابلیت‌ها [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 13-28]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی تاثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیل‌گر ارزش درک شده [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 141-160]
  • مؤتمنی، علیرضا الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]
  • مومن، مجید نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 87-101]

ن

  • نجفی سیاهرودی، مهدی عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 69-85]
  • نکوئی‌زاده، مریم الگوسازی مسیری ساختاری رابطه قابلیت های پویا و پویایی محیطی [دوره 14، شماره 22، 1394، صفحه 85-103]

و

ه

  • هادیزاده مقدم*، اکرم الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 13-30]
  • هادی‌زاده مقدم، اکرم تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 49-67]
  • هاشم‎زهی****، علی پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 28-48]
  • هشیوار، رقیه رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 138-156]
  • همتی، امین الگوی نظام‌مند افزایش سودآوری ازطریق مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 24، 1394، صفحه 117-137]

ی

  • یزدانی، حمید رضا تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند [دوره 14، شماره 25، 1394، صفحه 79-96]
  • یعقوبی، نورمحمد تأثیر هوش هیجانی بر بازاریابی رابطه‌مند [دوره 14، شماره 23، 1394، صفحه 161-178]