نمایه نویسندگان

ا

  • ابدالی، علی بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
  • ابراهیم پور، مصطفی تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • ابراهیم پور، مصطفی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
  • احمدی، محمد مهدی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • اخوان خرازیان، مریم اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 106-122]
  • اسدی، غلامحسین طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
  • اسفیدانی، محد رحیم تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]
  • اسفیدانی، محمد رحیم تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • اصانلو، بهاره تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
  • اعرابی، سید محمد رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • اقازاده، هاشم تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
  • اقازا ده، هاشم بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 13-26]
  • اکبری، محسن تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • اکبری، محسن تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد پایدار بنگاه‌ها [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 81-100]
  • اکبر پور شیرازی، محسن ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
  • العجی، حسان نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • امیری عقدائی، سید فتح الله نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • امیر قدسی، سیروس تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • انصاری، اذر نوش اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]
  • انصاری، اذر نوش نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]

ب

  • باقری، روح الله هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
  • بنیادی نائینی، علی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]

ح

  • حاجی پور، بهمن الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • حاجی کریمی، عباسعلی تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]
  • حدادی، معصومه تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 123-139]
  • حدادیان، سیما بخش‌بندی بازار مشتریان دوربین‌های عکاسی دیجیتال [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 121-138]
  • حیدری، علی تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]
  • حیدری، علی رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • حسینی، ابوالحسن تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
  • حسینی، سید محمود شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • حسومیان، محمد رضا شناسایی و تدوین معیار سنجش عقلانیت مصرف‌کننده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-104]
  • حقیقی کفاش، مهدی الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • حمیدی زاده، محمد رضا طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیم‌گیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
  • خانلری، امیر شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • خیبری، ندا تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 177-193]
  • خدامی، سهیلا تأثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 45-62]
  • خورشیدی، غلامحسین تأثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-31]

د

  • دهدستی شاهرخ، زهره شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-88]
  • دیواندری، علی رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]

ر

  • رستگار، عباسعلی نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • رضایی دولت ابادی، حسین نقش میانجی رضایت در تأثیر تصویر مقصد بر توسعۀ گردشگری مذهبی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 107-124]
  • رضائیان، علی هوشمندی سازمانی در بستر شبکه‌های دانش [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 141-158]
  • رضوانی، مهران بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
  • رنجبر، محمد هادی شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • رنجبریان، بهرام اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 89-105]

ز

  • زارعی، عظیم اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • زارع میرک اباد، علی ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
  • زالی، محمد رضا بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]

س

  • سید کلالی، نادر رابطه قابلیت‌های پویا و عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت‌های عملیاتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 125-140]
  • سعیدی، سعید تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
  • سیف الدین، امیر علی ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
  • سلطانی، مرتضی تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 179-196]

ش

  • شاهی، محبوبه تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • شاه حسینی، محمد علی شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]
  • شجاع، مهدی قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان؛ تحلیل نقش میانجی نفوذِ تصمیم‌گیری [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 91-106]
  • شیرازی، بهناز تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • شیر خدایی، میثم تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 137-153]
  • شیر خدایی، میثم تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 63-80]
  • شعبانی، عاطفه نقش میانجی کارآفرینی صادراتی در تأثیر عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 73-90]
  • شیوا، ایدا تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 13-32]

ص

  • صانعیان، زهرا السادات تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • صنایعی، علی تأثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیه‌ای [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 161-178]
  • صولتی، ابوالفضل اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]

ط

ظ

  • ظهوری، بهاره شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]

ع

  • عباسی، امیر حسین تأثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 159-175]
  • علاالدینی، امیر عباس قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]
  • علویجه، محمد رضا ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارزش ویژه رفتاری و عملکرد برند در بازار [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 47-68]

ف

  • فارسی، جهانگیر یدالهی بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
  • فو کردی، رحیم ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]

ق

  • قره چه، منیژه شناسایی و اولویت‌بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-50]
  • قنبری جهرمی، محمد جعفر قواعد رقابت سالم و مقایسه کشورهای منتخب از نظر رقابت‌پذیری [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 101-120]

ک

  • کاظمی، احمد اثر تبلیغات توصیه‌ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 173-189]
  • کاظمی، رضا محمد اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • کیانی، الهه اولویت‌بندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه‌های صادرکننده تجهیزات ورزشی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 141-159]
  • کرمپور، عبدالحسین الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]
  • کشکوئیه، سید محمود حسینی طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبه‌بندی صنایع از منظر نظام بانکی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 31-49]
  • کفچه، پرویز رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • کلابی، امیر محمد بافت پردازی و مفهوم پردازی نوسازی استراتژیک کارآفرینانه (مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک ایران) [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 13-30]
  • کلهر، شهلا ارزیابی کیفیت وب‌سایت شرکت بیمه پارسیان [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 121-136]
  • کیماسی، مسعود شناسایی و ترکیب قابلیت‌های سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 51-67]

م

  • محمدیان، محمود شناسایی الزام‌های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند‌مصرف در حوزه بازاریابی [دوره 15، شماره 28، 1395، صفحه 27-44]
  • مرتضوی، سعید تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 69-87]
  • مظلومی، نادر الگوسازی عوامل اثرگذار بر قابلیت نوآوری در صنعت مواد غذایی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 33-48]
  • منطقی، منوچهر ارائه روشی برای توسعه و رتبه‌بندی سناریو مبتنی بر دیدگاه‌ بازیگران کلیدی [دوره 15، شماره 27، 1395، صفحه 51-72]
  • مهدوی، سامان رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]
  • موسوی جد، سید محمد رابطه بین راهبرد‌های کسب‌و‌کار و راهبرد‌های بازاریابی در شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 155-171]

و

  • وحید مقدم، امیر الگوی تأثیر سبک بازاریابی و نظام‌های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی [دوره 15، شماره 26، 1395، صفحه 105-120]

ه