نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]

ا

  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل بررسی تأثیر بازارگرایی بیش‌فعالانه بر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با نقش میانجی بازارسازی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 111-130]
  • اسفیدانی، محمد رحیم ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌کاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • اکبری، محسن شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • البدوی، امیر کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • امیری عقدایی، سید فتح اله ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • امین بیدختی، علی اکبر طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
  • انصاری، آذرنوش ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • انصاری طادی، آذرنوش ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • باقری، مهدی طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • بت شکن، محمود ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • برزگرترمی، زهرا طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • بنی اسد، رضا طراحی مدل کسب‌وکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفی‌جات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]

پ

  • پروین، علی طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]

ت

  • تقی زاده جوشری، محمد رضا شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • تقوی، هادی اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • تیمورپور، بابک کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]

ج

  • جلالی، سید مهدی طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • جلالی، سید مهدی طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • جلالیان، سعید تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]

ح

  • حاجی پور، بهمن شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
  • حاجی‌پور، بهمن طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
  • حیدری، شهره بررسی تأثیر بازارگرایی بیش‌فعالانه بر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با نقش میانجی بازارسازی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 111-130]
  • حیدرزاده، کامبیز تأثیر قیمت‌گذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
  • حسینی، سید محمود شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
  • حسین زاده شهری، معصومه تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • حسنقلیپور، طهمورث مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]
  • حکیمی، ایمان بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرف‌کننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • حمیدی زاده، علی اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]

خ

د

  • دستار، حسین ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • دل افروز، نرگس شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]

ر

  • رحیمی، موسی ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • رحمان سرشت، حسین مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • رحمتی، یلدا شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
  • روشن، سیدعلیقلی بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]

ز

  • زارعی، عظیم ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
  • زنوزی، سید جعفر بررسی تأثیر بازارگرایی بیش‌فعالانه بر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با نقش میانجی بازارسازی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 111-130]

س

  • سپهری، محمد مهدی کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • سخدری، کمال مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • سعادت یار، فهیمه سادات بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
  • سماک نژاد، نگار مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]

ش

  • شاه‌بوداغیان، مصطفی مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • شاه طهماسبی، اسماعیل تاثیر شبکه‌های کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
  • شیخی، نرگس مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]

ص

  • صفایی، مجید تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]

ض

  • ضیاء، بابک مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]

ط

  • طاهری کیا، فریز طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]

ع

  • عابدین، بهاره فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
  • عزیزی، شهریار طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
  • عظیمی، محمد مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]

ف

  • فتحی، سعید هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • فروزنده دهکردی، لطف الله طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • فیض، داود ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]

ق

  • قاسمی، عماد مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • قره چه، منیژه شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]

ک

  • کاظمی، علی هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • کرد نائیج، اسد ا.. فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 131-156]
  • کریمی، اوژن طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • کریم زاده، صمد طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • کیماسی، مسعود مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]
  • کمیلی، هادی طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
  • کهیاری حقیقت، امین ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]

ل

  • لاری سمنانی، بهروز طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]

م

  • مبارکی، محمدحسن مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 95-117]
  • محبوبی رنانی، عفت السادات ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • محمدی، پگاه هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • محمدیان، محمود ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • محمدی انار، علیرضا ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • محمدشفیعی، مجید ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
  • محمد شفیعی، مجید ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازم‌خانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
  • محمد علی، علی حاجی ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌کاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
  • محمودی میمند، محمد تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]
  • مشکدانیان، فاطمه تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
  • مصدق، عبدالرضا کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل داده‌های بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • معیری فرد، هاجر طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
  • مقدس بیات، مریم تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]

ن

  • ناصحی فر، وحید ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • ناصحی فر، وحید ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکه‌های توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
  • نصیری، سپیده مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]
  • نظامی وند چگینی، هوشنگ شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
  • نظری، محسن ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
  • نوروزی، حسین مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]

و

  • وظیفه، زهرا بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]