آذر، عادل
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 53-70]
ا
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
بررسی تأثیر بازارگرایی بیشفعالانه بر تجاریسازی محصولات دانشبنیان با نقش میانجی بازارسازی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 111-130]
اسفیدانی، محمد رحیم
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
اکبری، محسن
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
البدوی، امیر
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
امیری عقدایی، سید فتح اله
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
امین بیدختی، علی اکبر
طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
انصاری، آذرنوش
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
انصاری طادی، آذرنوش
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
ب
بابایی زکلیکی، محمدعلی
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
باقری، مهدی
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
بت شکن، محمود
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
برزگرترمی، زهرا
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
بنی اسد، رضا
طراحی مدل کسبوکار توزیع محصولات کشاورزی؛ موردمطالعه: میوه، سبزی و صیفیجات بر اساس چهارچوب DSRM [دوره 17، شماره 35، 1397]
پ
پروین، علی
طراحی و تبیین مدل تبلیغات توصیه ای الکترونیک (eWOM) با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (ISM) [دوره 17، شماره 35، 1397]
ت
تقی زاده جوشری، محمد رضا
شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجههای ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 57-73]
تقوی، هادی
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
تیمورپور، بابک
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
ج
جلالی، سید مهدی
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
جلالی، سید مهدی
طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 36، 1397]
جلالیان، سعید
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
ح
حاجی پور، بهمن
شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
حاجیپور، بهمن
طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
حیدری، شهره
بررسی تأثیر بازارگرایی بیشفعالانه بر تجاریسازی محصولات دانشبنیان با نقش میانجی بازارسازی [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 111-130]
حیدرزاده، کامبیز
تأثیر قیمتگذاری مرجع بیرونی بر فرآیند تصمیمگیری خریدار در مراکز تجاری [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 83-100]
حسینی، سید محمود
شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
حسین زاده شهری، معصومه
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
حسنقلیپور، طهمورث
مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]
حکیمی، ایمان
بررسی تأثیر ادراک از کشور مبدأ محصول و خصومت مذهبی مصرفکننده بر تحریم برند [دوره 17، شماره 35، 1397]
حمیدی زاده، علی
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
حمیدیزاده، محمدرضا
طراحی و تبیین الگوی برندسازی مراکز تجاری در ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 31-52]
شاه طهماسبی، اسماعیل
تاثیر شبکههای کسب و کار بر کسب مزیت رقابتی پایدار [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 51-66]
شیخی، نرگس
مدلی برای شبکه ارزش در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 35، 1397]
ص
صفایی، مجید
تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]
محبوبی رنانی، عفت السادات
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
محمدی، پگاه
هدف گم شده: معمای مزیت رقابتی و عملکرد مالی [دوره 17، شماره 35، 1397]
محمدیان، محمود
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
محمدی انار، علیرضا
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
محمدشفیعی، مجید
ارائه مدلی جهت تعیین ارزش برند شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 71-90]
محمد شفیعی، مجید
ارائه الگوی موقعیت برند و تأثیر آن بر برتری قیمتی در صنعت لوازمخانگی با تمرکز بر نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 17، شماره 36، 1397، صفحه 117-138]
محمد علی، علی حاجی
ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: موردکاوی صنعت ارتباطات داده [دوره 17، شماره 36، 1397]
محمودی میمند، محمد
تدوین و تبیین مدل ارزیابی و انتخاب شرکای تجاری در تشکیل شرکت های سرمایه گذاری مشترک بین المللی در صنعت خودروسازی ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 91-110]
مشکدانیان، فاطمه
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
مصدق، عبدالرضا
کاوش روابط میان پویایی مشتریان و روندهای بازار با استفاده از تحلیل دادههای بزرگ [دوره 17، شماره 35، 1397]
معیری فرد، هاجر
طراحی الگوی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط بر مبنای رویکرد رفتاری مدیران در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 101-120]
مقدس بیات، مریم
تبیین الگوی رفتار رقابتی در صنعت بانکداری ایران [دوره 17، شماره 34، 1397، صفحه 13-30]
ن
ناصحی فر، وحید
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
ناصحی فر، وحید
ارائه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات توزیع فیزیکی- مورد مطالعه: شبکههای توزیع محصولات تند گردش [دوره 17، شماره 35، 1397]
نصیری، سپیده
مقایسه رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در سنجش اثربخشی تبلیغات [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 31-50]
نظامی وند چگینی، هوشنگ
شناسایی و تبیین رویکردهای خلق استراتژی (مطالعه نظری و تجربی در شرکت های منتخب ایرانی) [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 13-30]
نظری، محسن
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 67-82]
نوروزی، حسین
مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده [دوره 17، شماره 36، 1397]
و
وظیفه، زهرا
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]
ی
یعقوبی، نورمحمد
بررسی موانع و محدودیت های پیش روی خوشه صنعتی: یک مطالعه کیفی ⁎ [دوره 17، شماره 33، 1397، صفحه 121-150]