آذر، عادل
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
آرامش، دکتر حامد
مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
آزاد، ناصر
طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسبوکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
آقازاده، هاشم
خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجارب بنگاههای ایرانی) [دوره 18، شماره 39، 1398]
آقازاده، هاشم
نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند [دوره 18، شماره 37، 1398]
ا
ابراهیم زاده، نوشین
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
ابویی اردکان، محمد
تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
ایران دوست، دکتر منصور
طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
اسفیدانی، محمدرحیم
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
اصولیان، محمد
تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
اعرابی، سیدمحمد
نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند [دوره 18، شماره 37، 1398]
ب
بابایی زکلیکی، محمد علی
تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
باقری قره بلاغ، هوشمند
تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف [دوره 18، شماره 39، 1398]
باقلی، طیبه
آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
بی نیاز، سید عباس
تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]
بهاری، صالح
تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]
بهرامی، صبا
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
پ
پاشازاده، یوسف
تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژیمحور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیتهای تکنولوژیک، شبکه و منابعانسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
ت
تاک، پریسا
تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]
تقی پور، صابر
طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی [دوره 18، شماره 40، 1398]
ج
جبارزاده کرباسی، بهرام
بررسی اثر اختیار مدیران و کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامهریزی استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 38، 1398]
جعفری هفتخوانی، نادر
طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشتافزار ایرانی اسلامی (ایراننوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]
ح
حیدری، علی
نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند [دوره 18، شماره 37، 1398]
حسینی، سید محمود
تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
حسن زاده، علیرضا
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربهی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]
خ
خداداد حسینی، سید حمید
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
خضرلو، سارا
تأثیر استراتژی تجاری تکنولوژیمحور بر نوآوری با نقش میانجی قابلیتهای تکنولوژیک، شبکه و منابعانسانی [دوره 18، شماره 39، 1398]
د
دهدشتی شاهرخ، زهره
مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
دیواندری، علی
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
ر
رحمان سرشت، حسین
بررسی اثر اختیار مدیران و کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامهریزی استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 38، 1398]
رستگار، عباسعلی
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
روستا، احمد
طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن [دوره 18، شماره 37، 1398]
ز
زارعی، عظیم
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]
زمانی، زینب
تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی [دوره 18، شماره 38، 1398]
س
سپهرصادقیان، نیما
خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجارب بنگاههای ایرانی) [دوره 18، شماره 39، 1398]
سلطانی، مرتضی
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
سلطانی نژاد، نیما
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
ش
شامیزنجانی، مهدی
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربهی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]
ص
صحت، سعید
آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
صلواتی، عادل
طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
ع
عالم تبریز، دکتر اکبر
طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
عباسی، مرجان
طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن [دوره 18، شماره 37، 1398]
عباس زاده، حسن
طراحی مدل جامع برندسازی رابطه مند در صنعت بانکداری در ایران [دوره 18، شماره 39، 1398]
عزتی، حمیدرضا
تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
غ
غریب نواز، نادر
طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن [دوره 18، شماره 37، 1398]
ف
فتحی، هانیه
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
فریدچهر، الهام
طراحی الگوی ارزیابی عوامل موثر بر رفتار فروش رابطه مند و نتایج حاصل از آن [دوره 18، شماره 37، 1398]
فیض، داود
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]
فیض، داوود
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
فلاح، محمدرضا
ارائه مدل پارادایمی مفهومسازی کسبوکارهای فراگیر اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 39، 1398]
فلاح، محمدعلی
نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند [دوره 18، شماره 37، 1398]
ق
قرصی عنبران، شاهین
خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجارب بنگاههای ایرانی) [دوره 18، شماره 39، 1398]
قره چه، منیژه
تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
قزوینی، هادی
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی [دوره 18، شماره 40، 1398]
قلی پور، آرین
تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
ک
کردنائیج، اسدالله
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
کرمی، محسن
ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار [دوره 18، شماره 38، 1398]
کریمی، احسان
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربهی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]
کریمی علویجه، محمدرضا
تحلیل آمادگی صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی استان کرمانشاه) [دوره 18، شماره 39، 1398]
کیماسی، مسعود
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربهی دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی با تمرکز بر نقاط تماس مشتری [دوره 18، شماره 40، 1398]
گ
گرگیچ، مریم
مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
م
محمدیان، محمود
آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
مشبکی، اصغر
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
تأملی بر پیشایندها و پسایندهای ناهمسانی شناختی پس از خرید در بین مصرف کنندگان کالاهای تُند مصرف [دوره 18، شماره 39، 1398]
مهدی بیگی، نجمه
مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
موسوی، سیدنجم الدین
طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی [دوره 18، شماره 40، 1398]
مومنی مفرد، معصومه
طراحی الگوی جوانسازی برند با تاکید بر نقش منابع انسانی [دوره 18، شماره 40، 1398]
ن
نادری نسب، مهدی
تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند [دوره 18، شماره 40، 1398]
ناصحی فر، وحید
آسیب شناسی برند سازی در صنعت دارویی ایران [دوره 18، شماره 37، 1398]
نبی زاده، محمد
مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟ [دوره 18، شماره 40، 1398]
ندافی، طاهره
تحلیل شناختی محیط صنعت و بررسی همراستایی آن با دورنمای سازمان [دوره 18، شماره 37، 1398]
ندایی فرد، احمد
طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران [دوره 18، شماره 38، 1398]
نصیری، مرضیه
تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه [دوره 18، شماره 38، 1398]
نظری، محسن
تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
نعامی، عبداله
طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسبوکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
نیکبخت، محمدجواد
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بینالمللی [دوره 18، شماره 39، 1398]
و
ودادهیر، ابوعلی
تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو [دوره 18، شماره 38، 1398]
ه
هاشمی، محمدصادق
عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس) [دوره 18، شماره 38، 1398]
ی
یزدانی، حمیدرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی خیرخواهانه و اولویت بندی سناریوها؛ کاربرد تکنیک تجزیه و تحلیل توامان [دوره 18، شماره 37، 1398]
یزدانفر، شیوا
طراحی محتوی استراتژی بازاریابی کسبوکارهای دیجیتال حوزه خدمات [دوره 18، شماره 37، 1398، صفحه 99-120]
یعقوبی، نورمحمد
مطالعه پیشرانها و راهبردهای بازاریابی آنلاین در توسعه صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان [دوره 18، شماره 37، 1398]
یقینی، محمد
طراحی الگوی هویت برند مجموعه نوشتافزار ایرانی اسلامی (ایراننوشت) [دوره 18، شماره 40، 1398]