آرامش، دکتر حامد
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
آزاد، ناصر
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
ا
ابراهیم پور ازبری، مصطفی
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
ایرانی، حمیدرضا
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
اسفیدانی، محمدرحیم
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
اعتمادیان، سجاد
تحلیل تجارب پدیدار شناختی مدیریت استراتژیک در گمرک ایران [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 172-197]
جندقی، غلامرضا
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
جوان دوست، کاظم
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
ح
حاجی پور، بهمن
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
حیدری، الهام
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
حیدرزاده، کامبیز
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
حق وردی زاده، فاطمه
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
خ
خاشعی ورنامخواستی، وحید
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
خداداد حسینی، سیدحمید
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
خسروی انجدانی، حسین
«بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرفکننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاههای زنجیرهای شهر اراک» [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 101-119]
خلیل نژاد، شهرام
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
خورشیدی، غلامحسین
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 153-172]
دانایی، حبیب اله
طراحی مدل عوامل اثرگذار بر اجرای استراتژی بازاریابی در بانک های تجاری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 147-170]
داوری، علی
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
درخشان، عبدالناصر
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]
دلخون، محمد علی
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 130-151]
دیلمی عضدی، آرمان
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
ر
راه چمنی، احمد
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
رجوعی، مرتضی
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
رحیمیان، سمانه
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
رضایی دولت آبادی، حسین
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
رضایی دولت آبادی، حسین
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
رضائیان آستانه، محدثه
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
رنجبرفرد، مینا
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
روستا، احمد
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
ز
زارعی، عظیم
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
س
سید کلالی، نادر
تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 150-170]
سلیمان پور، الهه
بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر شاخصهای مشتری مداری در سایتهای خرید آنلاین [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 64-85]
ش
شامیزنجانی، مهدی
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
شاه حسینی، محمدعلی
تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 62-96]
شجاعی، فرزانه
ویژگیهای اثرگذار بر ایجاد برند مکان در اینستاگرام: رویکرد دادهکاوی [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 120-146]
عبدالوند، محمدعلی
توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکتهای کوچک و متوسط ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 79-100]
عسگری، غلامرضا
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
عیوض پور، جعفر
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
غ
غفاری، محمد
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای همآفرینی برند گردشگری [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 98-119]
ف
فاطمی، عادل
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
فیض، داود
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
ق
قنبری، میلاد
رابطه بازیوارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیلگری استراتژیهای قیمتگذاری در پلتفرمها [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 98-118]
ک
کاظمی، َعلی
تحلیل الگوی مهارت برند بر عملکرد برند در شرکت های فعال در بورس فلزات فولادی [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 39-62]
کردنائیج، اسدالله
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
کریمی زند، مهدی
ارائه مدل آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 119-136]
کلوشانی، معین
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
م
مانیان، امیر
ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظاممند مبانی نظری [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 13-39]
محقق منتظری، مهیار
بررسی تأثیر صمیمیت در شکلگیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 171-196]
محمدی پور، مجتبی
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
محمدشفیعی، مجید
توسعه مدل اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خردهفروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجیکالا [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 39-58]
محمد شفیعی، مجید
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
مرادی، محمد
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
مشبکی اصفهانی، اصغر
مفهومپردازی سازگاری مدل کسبوکار و پیشرانهای محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 13-37]
ملکی، محمدمهدی
طراحی و تبیین مدل زمینه های سازمانی تداوم گرایش کارآفرینانه: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 13-38]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتهای استارتآپی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 120-148]
مهرعلیان، غلامحسین
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر تبلیغات توصیه ای با در نظرگیری نقش میانجی وفاداری مشتری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 42-67]
ن
نخعی مقدم، زهره
تاثیر کانالهای ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجیگری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیلگری خود ابرازی برند [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 110-128]
نعامی، عبدالله
طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید در صنعت خودروسازی ایران [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 59-78]
نورانی کوتنایی، محمد
طراحی مدل رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس محرکهای محیطی در فروشگاه های زنجیره ای [دوره 19، شماره 44، 1399، صفحه 13-40]
نورنژادونوش، وحید
ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی [دوره 19، شماره 43، 1399، صفحه 41-63]
و
وکیلی، یوسف
ارایه الگوی بین المللی شدن زودهنگام شرکت های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 19، شماره 42، 1399، صفحه 87-108]
ی
یعقوبی، نورمحمد
تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان [دوره 19، شماره 41، 1399، صفحه 137-155]