نمایه نویسندگان

آ

  • آذربایجانی، مرضیه اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]

ا

  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
  • اسفیدانی، محمدرحیم طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
  • اسلامی پناه، ملیحه طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • اصانلو، بهاره شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • اصغری گودرزی، فاطمه شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • اصغری نجیب، مریم ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
  • افرا، محمودرضا بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمد علی نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • بختیاری، حسین بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • برزوریان، صمد شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]

پ

  • پورواحدی، فروغ طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]

ت

  • ترابی، محمدامین داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
  • ترابی، محمدامین فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • ترکستانی، محمد صالح طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • تلو حسینی، فرخ ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]

ث

  • ثانوی فرد، رسول ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
  • ثقفی، فاطمه بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]

ج

  • جلال زاده، سید رضا بررسی اثر اصول بازی‌وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
  • جندقی، مهسا مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]

ح

  • حافظی، اسما ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
  • حسین پور، مهدی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • حسین زاده، آرزو واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • حسین زاده شهری، معصومه پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرم‌ها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]

خ

  • خدایی، عطیه نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • خدامی، سهیلا شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]

د

  • دنیائی، طاهره طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • دهقانی سلطانی، مهدی بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]

ر

  • رجبی فرجاد، حاجیه فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذت‌بخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
  • رحیمیان، حمید شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • رزمی، زهرا نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • رضوی، سید محمّد فؤاد بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • رضوانی، مهران طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]

ز

  • زارعی، حافظ اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
  • زارعی، عظیم ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
  • زارعی، عظیم بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
  • زیلایی، راضیه نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
  • زندی، محمد احسان بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
  • زهره وندیان، کریم چگونه شایستگی‌های مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل می‌شود؟ (مورد مطالعه: باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]

س

  • ساری خانی، فاطمه ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
  • سبک رو، مهدی مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • سلطانی تاج آبادی، مرضیه نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • سلیمانی، غزاله شناسایی مزایای بازی‌وارسازی مشتریان فروشگاه‌های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
  • سنگری، نگین استراتژی بیش‌فروشی و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده بر اساس نظریه چشم‌داشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]

ش

  • شیخ، رضا ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
  • شیروانی، طهماسب چگونه شایستگی‌های مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل می‌شود؟ (مورد مطالعه: باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
  • شکوهیار، سجاد طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]

ص

  • صحت، سعید طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
  • صنفی، سهیلا ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]

ط

  • طاهری، غزاله بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
  • طباطبایی نسب، سید محمد مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]

ع

  • عابدین، بهاره واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • عالم تبریز، اکبر طراحی مدل کسب و پایدار در بانک‌های توسعه‌ای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
  • عباس پور، عباس شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • عسگرنژاد نوری، باقر اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
  • علی پور، سیما ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
  • علوی شاد، عباس شناسایی و ارزیابی مولفه‌های اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایه‌گذاری در تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی‌ایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
  • عمادی، احسان طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]
  • عیوضی حشمت، علی اصغر ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]

ف

  • فانی، مجید داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
  • فتحی، هانیه طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
  • فیض، داود بررسی مفهوم هم‌تخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
  • فلاح، محمدرضا ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]

ق

  • قاسمی، مائده پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرم‌ها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
  • قربانی دینانی، حسن طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]

ک

  • کیانی گهر، محمد حسین استراتژی بیش‌فروشی و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده بر اساس نظریه چشم‌داشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
  • کردحیدری، راحیل استراتژی بیش‌فروشی و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده بر اساس نظریه چشم‌داشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
  • کردنائیج، دکتر اسدالله شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]

ل

  • لندران، سعید طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]

م

  • ماستری فراهانی، محمد بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • محمدی‌فر، یوسف نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • مرادی، محمد طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
  • میرزائیان خمسه، پیوند نظریه‌پردازی داده‌بنیاد و رویکرد پارادایم رابطه‌گرایی در طراحی مدل ارزش ویژه‌ برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
  • میرسپاسی، نیلوفر طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
  • مشبکی، اصغر شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
  • معینی، حسین ارائه چارچوبی برای تبیین و شکل‌گیری نوآوری استراتژیک در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
  • ملایری آشتیانی، محمد حسین بخش‌بندی بازار مشتریان بالقوه میوه‌های ارگانیک با رویکرد داده‌کاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
  • منصوری نظرقلی، پریسا پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرم‌ها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
  • مهدی پور پیجا، سحر واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
  • مهرعلیان، غلامحسین طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]

ن

  • نادری بنی، محمود مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
  • ناصحی فر، وحید طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
  • نظری، محسن طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال‌های چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]

ه

  • هنرمند حقیقی، حمیده واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب‌وکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]

ی

  • یزدان شناس، مهدی طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]