نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • اسلامی پناه، ملیحه طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • اصغری گودرزی، فاطمه شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]

ب

پ

  • پورواحدی، فروغ طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]

ت

  • ترابی، محمدامین داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • ترکستانی، محمد صالح طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]

ث

  • ثقفی، فاطمه بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]

ح

  • حسین پور، مهدی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]

خ

  • خدایی، عطیه نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]

ر

  • رضوانی، مهران طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]

ز

  • زیلایی، راضیه نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • زندی، محمد احسان بررسی علل تغییر رفتار مصرف‌کنندگان سیستم‌های حمل‌ونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیست‌بوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]

ص

  • صحت، سعید طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

ع

  • عمادی، احسان طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]

ف

  • فانی، مجید داستان‌سُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]

ق

  • قربانی دینانی، حسن طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]

ک

ل

  • لندران، سعید طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]

م

  • محمدی‌فر، یوسف نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
  • مرادی، محمد طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
  • میرسپاسی، نیلوفر طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • مشبکی، اصغر شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
  • مهرعلیان، غلامحسین طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]

ن

  • ناصحی فر، وحید طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]

ی

  • یزدان شناس، مهدی طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]