آذربایجانی، مرضیه
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
ا
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
اسفیدانی، محمدرحیم
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
اسلامی پناه، ملیحه
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
اصانلو، بهاره
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
اصغری گودرزی، فاطمه
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
اصغری نجیب، مریم
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
افرا، محمودرضا
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
ب
بابایی زکلیکی، محمد علی
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
بختیاری، حسین
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
برزوریان، صمد
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
پ
پورواحدی، فروغ
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
ت
ترابی، محمدامین
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
ترابی، محمدامین
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
ترکستانی، محمد صالح
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
تلو حسینی، فرخ
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
ث
ثانوی فرد، رسول
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
ثقفی، فاطمه
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
ج
جلال زاده، سید رضا
بررسی اثر اصول بازیوارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 43-70]
جندقی، مهسا
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
ح
حافظی، اسما
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
حسین پور، مهدی
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
حسین زاده، آرزو
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
حسین زاده شهری، معصومه
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
خ
خدایی، عطیه
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
خدامی، سهیلا
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
د
دنیائی، طاهره
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
دهدشتی شاهرخ، زهره
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
دهقانی سلطانی، مهدی
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
ر
رجبی فرجاد، حاجیه
فراترکیب ارائه مدل بازاریابی دردناک لذتبخش با استفاده از رویکرد پریزما [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 13-42]
رحیمیان، حمید
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
رزمی، زهرا
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
رضوی، سید محمّد فؤاد
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
رضوانی، مهران
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
ز
زارعی، حافظ
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
زارعی، عظیم
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
زارعی، عظیم
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
زیلایی، راضیه
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 13-42]
زندی، محمد احسان
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 143-168]
زهره وندیان، کریم
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
س
ساری خانی، فاطمه
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
سبک رو، مهدی
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
سلطانی تاج آبادی، مرضیه
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
سلیمانی، غزاله
شناسایی مزایای بازیوارسازی مشتریان فروشگاههای آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 125-152]
سنگری، نگین
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
ش
شیخ، رضا
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
شیروانی، طهماسب
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (مورد مطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 86-108]
شکوهیار، سجاد
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
ص
صحت، سعید
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
صنفی، سهیلا
ارزیابی و کلاسه بندی تامین کنندگان برای برون سپاری بر اساس تکنیک پرومسورت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 39-62]
ط
طاهری، غزاله
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
طباطبایی نسب، سید محمد
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
ع
عابدین، بهاره
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
عالم تبریز، اکبر
طراحی مدل کسب و پایدار در بانکهای توسعهای با محوریت اقتصاد مقاومتی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 156-182]
عباس پور، عباس
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
عسگرنژاد نوری، باقر
اثر جذبه شخصیت برند و درک از جهانی بودن برند در وابستگی عاطفی مصرف کننده با نقش میانجی درک از لوکس بودن برند (مورد مطالعه : پوشاک ترکیه در اردبیل) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 176-203]
علی پور، سیما
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B2B [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 183-206]
علوی شاد، عباس
شناسایی و ارزیابی مولفههای اثرگذار بر بازده مطلوب سرمایهگذاری در تجاریسازی پژوهشهای دانشگاهیایران [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 105-127]
عمادی، احسان
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]
عیوضی حشمت، علی اصغر
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B با استفاده از روش فراترکیب (مطالعه موردی زنجیره ارزش خودروسازی) [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 109-153]
غ
غمخواری، سیده معصومه
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
ف
فانی، مجید
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 169-201]
فتحی، هانیه
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
فیض، داود
بررسی مفهوم همتخریبی ارزش برند در فرایند تعاملی تجربه مشتری- برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 153-183]
فلاح، محمدرضا
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
ق
قاسمی، مائده
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
قربانی دینانی، حسن
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]
ک
کیانی گهر، محمد حسین
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
کردحیدری، راحیل
استراتژی بیشفروشی و قصد خرید مجدد مصرفکننده بر اساس نظریه چشمداشت [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 154-175]
کردنائیج، دکتر اسدالله
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
ل
لندران، سعید
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 124-142]
م
ماستری فراهانی، محمد
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
محمدیفر، یوسف
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
مرادی، محمد
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
میرزائیان خمسه، پیوند
نظریهپردازی دادهبنیاد و رویکرد پارادایم رابطهگرایی در طراحی مدل ارزش ویژه برند [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 184-217]
میرسپاسی، نیلوفر
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 95-123]
مشبکی، اصغر
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 37-70]
معینی، حسین
ارائه چارچوبی برای تبیین و شکلگیری نوآوری استراتژیک در کسبوکارهای نوپا [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 13-38]
ملایری آشتیانی، محمد حسین
بخشبندی بازار مشتریان بالقوه میوههای ارگانیک با رویکرد دادهکاوی (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 101-124]
منصوری نظرقلی، پریسا
پیشایندهای وفاداری کاربران در پلتفرمها از دیدگاه اثرات شبکه [دوره 21، شماره 52، 1401، صفحه 63-85]
مهدی پور پیجا، سحر
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
مهرعلیان، غلامحسین
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]
ن
نادری بنی، محمود
مرور نظام مند پیامدهای سبزنُمایی [دوره 21، شماره 51، 1401، صفحه 71-100]
ناصحی فر، وحید
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 71-94]
نظری، محسن
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانالهای چندگانه [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 75-104]
ه
هنرمند حقیقی، حمیده
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسبوکارهای ایرانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 128-155]
ی
یزدان شناس، مهدی
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401، صفحه 43-74]