ا
-
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
-
اسلامی پناه، ملیحه
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
-
اصغری گودرزی، فاطمه
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمد علی
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
پ
-
پورواحدی، فروغ
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
ت
-
ترابی، محمدامین
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
-
ترکستانی، محمد صالح
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
ث
-
ثقفی، فاطمه
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]
ح
-
حسین پور، مهدی
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
خ
-
خدایی، عطیه
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
ر
-
رضوانی، مهران
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
ز
-
زیلایی، راضیه
نظریه های ضمنی روانشناسی مصرف کننده و نقش الگوهای ذهنی در بازاریابی [دوره 21، شماره 50، 1401]
-
زندی، محمد احسان
بررسی علل تغییر رفتار مصرفکنندگان سیستمهای حملونقل مبتنی بر درخواست با رویکرد زیستبوم نوآوری [دوره 21، شماره 49، 1401]
ص
-
صحت، سعید
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
ع
-
عمادی، احسان
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]
غ
-
غمخواری، سیده معصومه
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
ف
-
فانی، مجید
داستانسُرایی برند و اعتماد به برند با تمرکز بر نقش میانجی اصالت برند [دوره 21، شماره 49، 1401]
ق
-
قربانی دینانی، حسن
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]
ک
-
کردنائیج، دکتر اسدالله
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
ل
-
لندران، سعید
طراحی مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانههای اجتماعی [دوره 21، شماره 49، 1401]
م
-
محمدیفر، یوسف
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب) [دوره 21، شماره 49، 1401، صفحه 13-36]
-
مرادی، محمد
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
-
میرسپاسی، نیلوفر
طراحی مدل عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی مشتری و پیامدهای آن در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 21، شماره 49، 1401]
-
مشبکی، اصغر
شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی [دوره 21، شماره 49، 1401]
-
مهرعلیان، غلامحسین
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
ن
-
ناصحی فر، وحید
طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها [دوره 21، شماره 49، 1401]
ی
-
یزدان شناس، مهدی
طراحی مدل فراترکیب تناقضات موجود در مسیر کسب دوسوتوانی [دوره 21، شماره 50، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد