آ

  • آقایی داغلیان، محمد طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

ا

  • اسگندری، کریم طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

ب

  • باقری، مژگان بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]

  • بخشی زاده برج، کبری تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]

ت

ج

  • جاهدی، پدرام تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]

  • جعفری، مهسا فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]

چ

  • چیت ساز، مسعود خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

ح

  • حسینی، ابوالحسن بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]

  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

  • خداداد حسینی، سید حمید شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]

  • خدامی، سهیلا ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]

د

ر

  • رضایی نژاد، هادی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]

ز

  • زنگیان، سمیه شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]

س

  • سالاری کمانگر، محمدامیر ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • سنگری، نگین بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]

ش

  • شیری، اردشیر فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • شیری، نعمت‌اله واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]

  • شیرخدایی، میثم شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]

  • شریعت نژاد، علی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]

  • شریعت نژاد، علی بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

ع

  • عبادی‌نیا، حامد تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • عرفای جمشیدی، شادی طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

  • عسگرنژاد نوری، باقر تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • علی پور، حسین خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

غ

  • غفوری، زهرا بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

ف

  • فرهادیان، علی شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]

ق

  • قاسمیان صاحبی، علی بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]

ک

  • کیانی گهر، محمد حسین بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • کردحیدری، راحیل بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • کردنائیج، اسداله شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]

  • کریمی، شهلا مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]

م

  • محمدی، اسفندیار فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • محمدی فر، یوسف مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • میر، سعید بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • مرادنژادی، همایون واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]

  • مهرانی، هرمز ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • موسوی، سید نجم الدین بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

  • موقر، مرتضی بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]

  • مولاقلقاچی، مریم تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]

ن

  • نجات، سهیل شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]

ه

  • همتی، امین شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]