شریعت نژاد، علی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکههای اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
شریعت نژاد، علی
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
ع
عبادینیا، حامد
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
عرفای جمشیدی، شادی
طراحی مدل ارزشآفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
عسگرنژاد نوری، باقر
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
علی پور، حسین
خوانش لاکانی از میل مصرفکننده در ساحتهای خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
غ
غفوری، زهرا
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
ف
فرهادیان، علی
شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]
ق
قاسمیان صاحبی، علی
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
ک
کیانی گهر، محمد حسین
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
کردحیدری، راحیل
بررسی مدیریت کلان دادهها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
کریمی، شهلا
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
م
محمدی، اسفندیار
فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
محمدی فر، یوسف
مفهوم پردازی چالشهای بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
میر، سعید
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
مرادنژادی، همایون
واکاوی موانع و مشکلات شرکتهای دانشبنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
مهرانی، هرمز
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
موسوی، سید نجم الدین
بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
موقر، مرتضی
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
مولاقلقاچی، مریم
تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درکشدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطهای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستانهای شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]