Document Type : مروری


  1. استرواس، انسلم ؛ کوربین، جولیت (1391). مبانی پژوهش کیفی: فنون و مراحل تولید نظریه زمینه زاد. ترجمه ابراهیم افشار، نشر نی، تهران.
  2. بنی اسدی، مجید(1389). "بررسی عوامل موثر بر توسعه خدمت جدید در صنعت بانکداری ایران". پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی تهران.
  3. جمشیدی، محمدتقی ؛ صالحیان، ابوالفضل ؛ افتخاری، جابر(1387). "بررسی و تبیین عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها در توسعه خدمات نوین." مجموعه مقالات همایش نوآوری در خدمات بانکی، صص270-301
  4. شیری، بهزاد(1388). "ارزیابی نقش بانک‌های خصوصی در رقابتی کردن صنعت بانکداری ایران در دوره 87-1380". فصلنامه برنامه و بودجه، شماره 109.
  5. میرغفوری، حبیب الله ؛ شفیعی، میثم ؛ ملکشاهی، فاطمه(1391). "رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت خدمات شهری در پروژه‌های توسعه خدمات جدید". فصلنامه علمی‌پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)، سال بیست و دوم، شماره 68، صص85-108.
  6. Carbonell, P. Rodriguez-Escudero, A. & Pujari, D. (2012). Performance effects of involving lead users and close customers in new service develoPment. Journal of Services Marketing, 26)7), 497–509.
  7. Charmaz, K. (2006). Constructing Grounded Theory: A Practical Approach through Pualitative Analysis. Sage Publications and Thousand Oaks.
  8. Edvardsson, B. Meiren, T. Scha¨fer, A. & Witell, l. (2012). Having a strategy for new service develoPment – does it really matter?. Journal of Service Management, 24( 1), 25-44.
  9. Goulding, C. (2002). Grounded Theory: A Practical Guide for Management, Business and Market Researchers. SAGE Publications, London.
  10. Jin, D. Chai, K. & Tan, K. (2013). New service develoPment maturity model. Managing Service Puality, 24(1),. 86-116.
  11. Johnson, S. menor, I. Roth, A. & chase, R. (2000). A critical evaluation of the new service develoPment Process: integrating service innovation and service design. new service develoPment creating memorable exPeriences. Sage Publications, thousand oaks, CA.
  12. LimPibunterng, T. & Johri, L. (2009). ComPlementary role of organizational learning caPability in new service develoPment (NSD) Process. The Learning Organization, 16(4) 326-348.
  13. Marvasti, A.B. (2004). Pualitative Research in Sociology. London: Sage Publications.
  14. Matthing, J. Sande´n, B. & Edvardsson, B. (2004). New service develoPment: learning from and with customers. International Journal of Service Industry Management, 15(5), 479-498.
  15. Olsen, N. & Sallis, J. (2005). Market scanning for new service develoPment. EuroPean Journal of Marketing, 40(5/6), PP. 466-484.
  16. PaPastathoPoulou, P. George A. & Kostis I. (2001). The initial stage of new service develoPment: A case study from the Greek banking sector. Journal of Financial service Marketing, 6(2), 161-147.
  17. Posselt, T. & Förstl, K. (2012). Success Factors in New Service DeveloPment: a Literature Review. Fraunhofer Center for APPlied Research on SuPPly Chain Services, Germany.
  18. Sigala, M. (2011). Social networks and customer involvement in new service develoPment (NSD). International Journal of ContemPorary HosPitality management, 24(7), 966-990.
  19. Storey, C. & Hughes, M. (2011). The relative imPact of culture, strategic orientation and caPability on new service develoPment Performance. EuroPean Journal of Marketing, 47(5/6), 833-856.
  20. Stevens, E. & Dimitriadis, S. (2004). Managing the new service develoPment Process: towards a systemic model. EuroPean Journal of Marketing, 39(1/2), 2005, 175-198.
  21. Wen-Hsien, T. Wei, H. & Thomas W. (2011).New financial service develoPment for banks in Taiwan based on customer needs and exPectations. The Service Industries Journal, 31(2), 215–236.
  22. Willig, C. (2008). Introducing Pualitative Research Methods in Psychology (Second Edition), Maidenhead: McGare Hill/OPen University Press.