نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادراک مشتری تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خرده‌فروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • استراتژی برندسازی ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • انرژی های تجدیدپذیر طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]

ب

  • بازاریابی شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیم‌گیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • بانکداری شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابک‌سازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • برند کارفرمایی ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]

ت

  • تجربه آنلاین تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خرده‌فروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • تحلیل تم شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابک‌سازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • تحلیل مضمون ارائه ‌چار‌چوبی برای ارتقاء ‌سرمایه اجتماعی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • تصمیم گیری خرید شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیم‌گیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • تئوری سیگنالینگ ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]

خ

  • خرده‌فروشی تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خرده‌فروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]

ر

  • رفتار خریداران شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیم‌گیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • رویکرد آمیخته طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • رویکرد بازارایابی پایدار ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]

س

  • سرمایه اجتماعی ارائه ‌چار‌چوبی برای ارتقاء ‌سرمایه اجتماعی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]

ش

  • شبکه ارزش طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • شرکت سرمایه‌گذاری ارائه ‌چار‌چوبی برای ارتقاء ‌سرمایه اجتماعی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]
  • شکست خدمات شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابک‌سازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]

ص

  • صنعت طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]

ف

  • فناوری واقعیت افزوده شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیم‌گیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]

ق

  • قیف بازاریابی شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابک‌سازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]

ن

  • نظریه-پردازی داده‌بنیاد ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]