ا
-
ادراک مشتری
تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خردهفروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
استراتژی برندسازی
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
انرژی های تجدیدپذیر
طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
ب
-
بازاریابی
شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیمگیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
بانکداری
شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابکسازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
برند کارفرمایی
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
ت
-
تجربه آنلاین
تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خردهفروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
تحلیل تم
شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابکسازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
تحلیل مضمون
ارائه چارچوبی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در شرکتهای سرمایهگذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
تصمیم گیری خرید
شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیمگیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
تئوری سیگنالینگ
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
خ
-
خردهفروشی
تاثیر ادراک مشتری از رعایت اصول اخلاقی خردهفروشان الکترونیکی بر تجربه خرید آنلاین و رضایت مشتری و باورهای اخلاقی [دوره 23، شماره 57، 1403]
ر
-
رفتار خریداران
شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیمگیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
رویکرد آمیخته
طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
رویکرد بازارایابی پایدار
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
س
-
سرمایه اجتماعی
ارائه چارچوبی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در شرکتهای سرمایهگذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]
ش
-
شبکه ارزش
طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
شرکت سرمایهگذاری
ارائه چارچوبی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در شرکتهای سرمایهگذاری (مطالعه موردی: گروه مالی کیان) [دوره 23، شماره 57، 1403]
-
شکست خدمات
شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابکسازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
ص
-
صنعت
طراحی مدل عوامل موثر بر شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر و پیامدهای آن در بخش صنعت به روش آمیخته [دوره 23، شماره 57، 1403]
ف
-
فناوری واقعیت افزوده
شناسایی ویژگی های رفتار خریداران و تصمیمگیری خرید مبتنی بر بازاریابی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده [دوره 23، شماره 57، 1403]
ق
-
قیف بازاریابی
شناسایی عوامل بروز شکست خدمات براساس قیف بازاریابی و ارائه راهکارهای چابکسازی (مورد مطاله: بانک ایران زمین) [دوره 23، شماره 57، 1403]
ن
-
نظریه-پردازی دادهبنیاد
ارائة مدل برند کارفرمایی با رویکرد بازاریابی پایدار: بر مبنای تئوری سیگنالینگ [دوره 23، شماره 57، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد