نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]

ا

  • ایجاد هوشمندی مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • ارزش ادراکی تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • ارزش بازار شرکت مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • ارزش ویژه شناسه تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • اشتیاق الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • اعتماد تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]

ب

  • بازاریابی صنعتی ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • بازارگرایی مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • بازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکها مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • بازده فناوری اطلاعات رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • بیانیه مأموریت تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • باورها در مورد شناسه تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • برنامه ریزی راهبردی کمّی تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • برند برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • بسته بندی تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • بنگاه های کوچک و متوسط مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • بهره وری رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]

پ

  • پیامدهای معنویت بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • پژوهش موردی مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • پیش نیازهای معنویت بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]

ت

  • تاپسیس مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • تبلیغات مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • تحلیل شکاف طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • تحلیل شکاف طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • تحلیل عاملی مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • تصمیمگیری استراتژیک هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • تصمی مگیری مشتریان تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • تصویر شناسه تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • تفکر راهبردی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • تنانسب الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • تهاجمی تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • توسعه اقتصادی رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • توسعه درونی منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]

ج

  • جایگاه برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]

خ

  • خدمات مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • خرده فروشی سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]

د

  • داده کاوی به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • دارایی نامشهود مخارج تبلیغات و ارزش بازار [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • دسته بندی به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]

ر

  • راهبرد تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • راهبرد تنوع منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • رضایت تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • رفتار مصرف کننده سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • رقیب گرایی مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • رنگ تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]

ز

  • زنجیره تأمین طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • زنجیره تأمین طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]

س

ش

  • شخصیت شناسه تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • شخصیت نام تجاری تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • شرکت های کوچک و متوسط مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • شکل تأثیر بسته بندی بر تصویر شناسه در محصولات غذایی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • شناسه تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]

ع

  • عدالت بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • علایم تجاری ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • عملکرد ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • عملکرد نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • عملکرد بازاریابی با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • عملکرد رفتاری تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • عملکرد صادراتی بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • عملکرد نتیجه ای تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]

ف

  • فراتحلیل رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • فناوری اطلاعات رویکرد فرا تحلیل در بررسی ارتباط توسعه اقتصادی و بازده سرمایه گذاری بنگاهها در فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1389]

ق

  • قدرت نام تجاری الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • قوّت راهبرد بازاریابی هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]

ک

  • کیفیت مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • کیفیت ادراک شده الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • کیفیت خدمات تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • کیفیت خدمات طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • کیفیت خدمات مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • کیفیت خدمات طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • کیفیت خدمات بانکی مدل عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات بانکی [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • کیفیت خدمات لجستیک طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • کیفیت خدمات لجستیک طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین:تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • کنترل رفتاری تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • کنترل نتیجه ای تأثیر کنترل های رفتاری بر اثربخشی کارکنان واحد فروش [دوره 9، شماره 3، 1389]

گ

  • گسترش نام تجاری الگوی ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از گسترش نام تجاری [دوره 9، شماره 4، 1389]

ل

  • لوازم خانگی برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]

م

  • ماتریس سوات تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مأموریت تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مأموریت تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • محصول یخچال فریزر برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مدیریت دانش با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مدیریت رویگردانی مشتری به کارگیری فرایند داده کاوی برای پیش بینی الگوهای رویگردانی مشتری در بیمه [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • مدل اسپرولز و کندال سبک های تصمیم گیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • مزیت راهبردی منابع رابطه ای ایجاد ارزش در اجرای راهبرد تنوع از طریق توسعه درونی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مشتری کلیدی با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مشتری گرایی مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مشتری مداری با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • معنویت در محیط کار بررسی نقش میانجی معنویت در رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی و پیامدهای معنویت [دوره 9، شماره 3، 1389]
  • مفهوم پردازی مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاههای صنایع غذایی کوچک و متوسط ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • مقصد راهبردی تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • مورد پژوهی چندگانه هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]

ن

  • نرخ بازده دارائیها ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • نشر هوشمندی مقیاس بومی بازارگرایی بانکهای تجاری ایران [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • نقشه ادراکی برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای [دوره 9، شماره 1، 1389]
  • نوآوری مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • نوآوری نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • نوع آرمانی هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]

و

  • وفاداری تأثیر شخصیت نام تجاری بر وفاداری مشتریان [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • وفاداری مشتری ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی [دوره 9، شماره 3، 1389]

ه

  • همخوانی بیرونی هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • همخوانی درونی هم خوانی میان راهبرد بازاریابی و محیط درونی و بیرونی سازمان [دوره 9، شماره 2، 1389]
  • هوشمندی رقابتی هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک [دوره 9، شماره 2، 1389]

ی

  • یادگیری نقش گرایش به یادگیری بر نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1389]
  • یادگیری سازمانی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد [دوره 9، شماره 2، 1389]