نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • آمیخته بازاریابی ورزشی مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]

ا

  • ابعاد اطلاعاتی بسته بندی بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • ابعاد بصری بسته بندی بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • احزاب الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • ارتباط پیدا می کند. به عبارت دیگر رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • ارزیابی آمادگی الکترونیکی ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • ارزش ادراک شده تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • ارزش برند بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • ارزش ویژه برند شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • استراتژی بازاریابی تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • استراتژِی رقابتی تمرکز تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • اشتیاق به ورزش رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • اقتصادخدماتی بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • انتخاب گردیدند. مطالعه حاضر رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • اهداف بازاریابی طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ب

  • بازاریابی سیاسی الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • بازاریابی سیاسی استراتژیک الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • بازاریابی ورزشی مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • بازار لوازم خانگی شبکه عصبی طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • بانکداری اینترنتی شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • بانکداری اینترنتی مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • بانک های تجاری خصوصی ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • بانکهای دولتی ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • برحسب هدف رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • بلکه با بهره گیری از روش های جدید بازاریابی رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • بنگاه های کوچک و متوسط نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • به عنوان دو فاکتور مهم عملکرد سازمانی رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • به عنوان نمونه آماری رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]

پ

  • پایان نامه فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • پیاده سازی راهبرد ایجاد برند شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • پاسخگویی به مشتری بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • پانل بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • پذیرش مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • پذیرش فناوری شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ت

  • تبلیغات بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • تبلیغات توصیه ای رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • تحلیل کمّی؛ ابعاد زمان ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • تحلیل مسیر شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • ترویج ورزشی و لیگ حرفه ای فوتبال مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • تصویر برند شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • تصویر شناسه رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • تعلق به تیم رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • تولید در کلاس جهانی نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]

ج

  • جذابیت بازار طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • جنسیت شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ح

  • حامی گری رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]

خ

  • خدمات تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • خوشه صنعتی نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]

د

  • درگیری ذهنی عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • دسترسی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ر

  • راهبرد بازاریابی اینترنتی طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • رضایت مشتری فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • رضایت مشتری بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • رفتار مصرف کننده طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • رکود تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]

ز

  • زنجیره تأمین تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]

س

  • سازمان یادگیرنده بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • سبک های خرید مصرف کننده سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • سیستمهای سازمانی تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • سطح اشتیاق به محصول بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • سهم بازار بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]

ش

  • شبکه اجتماعی تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • شدت تبلیغات بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • شرکت های توزیع دارو ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • شناسایی رابطه رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]

ص

  • صنعت بانکداری شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • صنعت خودرو تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]

ع

  • عمر برند بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • عمر شرکت بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • عملکرد رابطه تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • عملکرد صادراتی تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • عوامل مؤثر بر رضایت مشتری فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]

ف

  • فرا تحلیل فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • فرا روش فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • فرا مطالعه فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • فروشگاه های زنجیره ای رفاه سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • فشار زمانی بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]

ق

  • قابلیت های رقابتی تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • قصد تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • قصد تعویض عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • قصد خرید رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • قیمت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ک

  • کارایی بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • کارایی ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • کاربران مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • کیفیت بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • کنترل رفتاری تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • کیو توبین بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]

م

  • محتوا و شکل؛ برنامه ریزی راهبردی؛ بازاریابی ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • محصول بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • مخاطره ادراک شده تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • مدیریت ارتباط با مشتری ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • مدیریت ارتباط با مشتری رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • مدیریت ارتباط با مشتری ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • مدیریت دانش تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • مدیریت راهبردی برند شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • مدل اسپرولز و کندال سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • مدل فرایندی ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • مزیت رقابتی بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • مشتری گرایی بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • منابع رقابتی تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • موقعیت رقابتی طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ن

  • نامزدهای انتخاباتی الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • نیروهای رقابتی تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • نظام های اطلاعات ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • نظریه تلفیقی پذیرش و کاربرد فناوری شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • نظریه داده بنیاد ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • نظریه عمل سنجیده شده عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • نقشه شناختی ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
  • نگرش عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • نوآوری بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
  • نوآوری تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
  • نوجویی تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]

و

  • وفاداری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ه

  • هدف از مقاله حاضر رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
  • هوشمندی رقابتی بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]