آ
-
آمیخته بازاریابی
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
آمیخته بازاریابی ورزشی
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
ا
-
ابعاد اطلاعاتی بسته بندی
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
ابعاد بصری بسته بندی
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
احزاب
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
ارتباط پیدا می کند. به عبارت دیگر
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
ارزیابی آمادگی الکترونیکی
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
ارزش ادراک شده
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
ارزش برند
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
ارزش ویژه برند
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
استراتژی بازاریابی
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
استراتژِی رقابتی تمرکز
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
اشتیاق به ورزش
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
اقتصادخدماتی
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
انتخاب گردیدند. مطالعه حاضر
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
اهداف بازاریابی
طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ب
-
بازاریابی سیاسی
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
بازاریابی سیاسی استراتژیک
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
بازاریابی ورزشی
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
بازار لوازم خانگی شبکه عصبی
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
بانکداری اینترنتی
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
بانکداری اینترنتی
مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
بانک های تجاری خصوصی
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
بانکهای دولتی
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
برحسب هدف
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
بلکه با بهره گیری از روش های جدید بازاریابی
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
بنگاه های کوچک و متوسط
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
به عنوان دو فاکتور مهم عملکرد سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
به عنوان نمونه آماری
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
پ
-
پایان نامه
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
پیاده سازی راهبرد ایجاد برند
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
پاسخگویی به مشتری
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
پانل
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
پذیرش
مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
پذیرش فناوری
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ت
-
تبلیغات
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
تبلیغات توصیه ای
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
تحلیل کمّی؛ ابعاد زمان
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
تحلیل مسیر
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
ترویج ورزشی و لیگ حرفه ای فوتبال
مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
تصویر برند
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
تصویر شناسه
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
تعلق به تیم
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
تولید در کلاس جهانی
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
ج
-
جذابیت بازار
طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
جنسیت
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ح
-
حامی گری
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
خ
-
خدمات
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
خوشه صنعتی
نقش خوشه های صنعتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط در دستیابی به تولید در کلاس جهانی "مطالعه موردی: خوشه طلای تهران" [دوره 10، شماره 9، 1390]
د
-
درگیری ذهنی
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
دسترسی
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ر
-
راهبرد بازاریابی اینترنتی
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
رضایت مشتری
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
رضایت مشتری
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
رفتار مصرف کننده
طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
رکود
تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود [دوره 10، شماره 7، 1390]
ز
-
زنجیره تأمین
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
س
-
سازمان یادگیرنده
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
سبک های خرید مصرف کننده
سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
سیستمهای سازمانی
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
سطح اشتیاق به محصول
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
سهم بازار
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
ش
-
شبکه اجتماعی
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
شدت تبلیغات
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
شرکت های توزیع دارو
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
شناسایی رابطه رفتار شهروندی سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
ص
-
صنعت بانکداری
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
صنعت خودرو
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
ع
-
عمر برند
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
عمر شرکت
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
عملکرد رابطه
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B2B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
عملکرد صادراتی
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
عوامل مؤثر بر رضایت مشتری
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
ف
-
فرا تحلیل
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
فرا روش
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
فرا مطالعه
فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
فروشگاه های زنجیره ای رفاه
سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
فشار زمانی
بررسی تأثیر ابعاد بصری اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید [دوره 10، شماره 8، 1390]
ق
-
قابلیت های رقابتی
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
قصد
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
قصد تعویض
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
قصد خرید
رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
قیمت
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ک
-
کارایی
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
کارایی
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
کاربران
مدل پذیرش بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
کیفیت
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
کنترل رفتاری
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
کیو توبین
بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 7، 1390]
م
-
محتوا و شکل؛ برنامه ریزی راهبردی؛ بازاریابی
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
محصول
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
مخاطره ادراک شده
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های توزیع کننده دارو در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
مدیریت دانش
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
مدیریت راهبردی برند
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
مدل اسپرولز و کندال
سبک های تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
مدل فرایندی
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
مزیت رقابتی
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
مشتری گرایی
بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
منابع رقابتی
تأثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
موقعیت رقابتی
طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در سطح کسب کار در شرکتهای مواد غذایی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ن
-
نامزدهای انتخاباتی
الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
نیروهای رقابتی
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
نظام های اطلاعات
ارزیابی اثربخشی نظامهای اطلاعات بازاریابی تا رویکرد راهبردی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
نظریه تلفیقی پذیرش و کاربرد فناوری
شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
نظریه داده بنیاد
ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
نظریه عمل سنجیده شده
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
نقشه شناختی
ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی [دوره 10، شماره 8، 1390]
-
نگرش
عوامل مؤثر بر قصد تعویض خودرو توسط مصرف کنندگان: کاربرد نظریه عمل سنجیده شده [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
نوآوری
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
-
نوآوری
تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو [دوره 10، شماره 7، 1390]
-
نوجویی
تبیین الگوی قصد پذیرش نوآوری در تعامل عناصر بازار و ادراکات پذیرندگان نوآوری [دوره 10، شماره 6، 1390]
و
-
وفاداری
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ه
-
هدف از مقاله حاضر
رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی شرکت های تولید و پخش مواد غذایی [دوره 10، شماره 9، 1390]
-
هوشمندی رقابتی
بررسی میزان تأثیر هوشمندی رقابتی در ایجاد مزیت رقابتی [دوره 10، شماره 6، 1390]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی اثر یادگیری سازمانی بر کاهش نارضایتی مشتریان [دوره 10، شماره 9، 1390]