نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • آمیخته تبلیغات ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • آموزش عالی تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 15، 1392]

ا

  • ابعاد خود‌استنباطی بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • اثر غیرمستقیم یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
  • اثر مستقیم یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
  • احساسات بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • اخلاق اسلامی طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • ارتباط با برند ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ارزیابی عملکرد راهبردی طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ارزش درک شده بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ارزش ویژه برند ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ارزش ویژه نشان تجاری نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • اعتماد بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • اعتماد ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • اعتماد به برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • افغانستان طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • انگیزه الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

ب

  • بازاریابی طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • بازاریابی تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • بازاریابی بین‌الملل طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • بازاریابی رابطه‌ای بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • بانوان شاغل بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
  • برند اصلی و همکار بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
  • برندسازی ملی تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • برندهای ملی تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]

پ

  • پدیدارشناسی تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]

ت

  • تبادل دانش الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • تبلیغات پیامکی شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • تبلیغات شفاهی مثبت بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • تبلیغات مبتنی بر پایگاه‌ داده شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • تحلیل استنادی تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • تحلیل محتوی تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
  • تصمیم گیری خرید بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
  • تصویر ذهنی برند بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • تصویر ذهنی فروشگاه ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • تعهد بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • تعهد به برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • تعهد کارکنان نسبت به شناسه بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • تلفن همراه شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • تمایزات بیمارستان‌ها بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • تنوع شرکت‌های دولتی بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • تنوع مرتبط بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • تنوع نامرتبط بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • توازن راهبردی طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]

چ

  • چابکی سازمانی تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 15، 1392]

ح

  • حریم شخصی مصرف‌کننده شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
  • حقوق الهی طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]

خ

  • خرید ناگهانی بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • خرید ناگهانی بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • خرده فروشی ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • خرده‌فروشی نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]

د

  • دانش برند ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • دانش کارکنان نسبت به شناسه بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • دیپلماسی عمومی تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • درک عدالت بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]

ر

  • راهبرد تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • راهبُرد نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
  • راهبرد تنوع بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • راهبردها تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • ریسک ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • رضایت طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
  • رفتار شهروندی مشتری بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
  • رفتار مصرف کننده بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
  • رفتار مصرف‌کننده آنلاین تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • رگرسیون مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • روابط قدرت تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]

ز

  • زنجیرة‌ تأمین محصولات غذایی تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
  • زنجیره ارزش نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]

س

  • سبک خرید بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]

ش

  • شبکه عصبی GMDH مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • شبکه عصبی بازگشتی مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • شبکه های مشارکتی مجازی ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • شخصیت نام و نشان تجاری شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • شرکت لوازم خانگی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • شرکت نفت سپاهان نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • شناسه سازی داخلی بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]

ص

  • صنعت بیمه مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • صنعت فولاد الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • صنعت گردشگری ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]

ظ

  • ظرفیت جذب دانش بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • ظرفیت جذب سازمانی بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • ظرفیت جذب فردی بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]

ع

  • عدالت طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • عشق به برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • علاقه به برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • عملیات مدیریت زنجیره تأمین یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
  • عملکرد شرکت یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
  • عملکرد صادراتی طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • عملکرد کارکنان نسبت به شناسه بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • عملکرد نوآورانه بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • عوامل فردی بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • عوامل مربوط به درمان الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
  • عوامل مربوط به مقصد الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • فروش شخصی طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • فروشگاه زنجیره‌ای بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]

ق

  • قابلیت‌های پویا نقش قابلیت‌های پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
  • قابلیت‌های رقابتی در بنگاه‌های صنعت نقش قابلیت‌های پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
  • قیمت رایانه همراه مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • قیمت گذاری لذت باورانه مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]

ک

  • کارآفرینی راهبردی الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • کارت امتیازی متوازن الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • کارکنان فروش بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • کیفیت طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]

گ

  • گردشگری پزشکی الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
  • گردشگری مجازی ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]

ل

  • لذت‌گرایی بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]

م

  • مالکیت بنگاه بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
  • محیط فروشگاه بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
  • مخاطره‌پذیری الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • مدیریت راهبُردی نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
  • مدیریت عملکرد تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • مدیریت عملکرد الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • مدیریت منابع انسانی الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطه‌ای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
  • مدل سازی شبکه های بیزین مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • مدل سازی کیفی مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • مزیت رقابتی نقش قابلیت‌های پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
  • مشارکت برند بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
  • مشتری گرایی طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • مطلوبیت‌گرایی بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • مقاله های علمی پژوهشی تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]

ن

  • نتایج عملکردی نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خرده‌فروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
  • نظریة‌ برخاسته از داده‌ها تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
  • نظریه‌پردازی داده بنیاد طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
  • نظریه سیگنال بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
  • نگاشت علّی مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • نگاشت‌های شناختی فازی تبیین الگوی پویای رفتار مصرف‌کننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشت‌های شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
  • نگرانی ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • نوآوری مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • نوسازی راهبُردی نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]

و

  • وفاداری ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
  • وفاداری به برند ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • وفاداری به برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
  • وفاداری به فروشگاه ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
  • وفاداری به نام تجاری طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]

ه

  • هلدینگ الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • همسویی راهبردی طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • هویت رقابتی تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
  • هویت شناسه بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
  • هوسِ برند عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‏کنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]

ی

  • یادگیری سازمانی نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
  • یکپارچگی زنجیره تأمین یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]