آ
-
آمادگی الکترونیکی
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
آمیخته تبلیغات
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
آموزش عالی
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 15، 1392]
ا
-
ابعاد خوداستنباطی
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
اثر غیرمستقیم
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
-
اثر مستقیم
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
-
احساسات
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
اخلاق اسلامی
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
ارتباط با برند
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ارزیابی عملکرد راهبردی
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ارزش درک شده
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ارزش ویژه برند
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ارزش ویژه نشان تجاری
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
اعتماد
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
اعتماد
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
اعتماد به برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
افغانستان
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
انگیزه
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
ب
-
بازاریابی
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
بازاریابی
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
بازاریابی بینالملل
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
بازاریابی رابطهای
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
بانوان شاغل
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
-
برند اصلی و همکار
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
-
برندسازی ملی
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
برندهای ملی
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
پ
-
پدیدارشناسی
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
ت
-
تبادل دانش
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
تبلیغات پیامکی
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
تبلیغات شفاهی مثبت
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
تبلیغات مبتنی بر پایگاه داده
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
تحلیل استنادی
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
تحلیل محتوی
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
-
تصمیم گیری خرید
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
-
تصویر ذهنی برند
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
تصویر ذهنی فروشگاه
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
تعهد
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
تعهد به برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
تعهد کارکنان نسبت به شناسه
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
تلفن همراه
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
تمایزات بیمارستانها
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
تنوع شرکتهای دولتی
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
تنوع مرتبط
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
تنوع نامرتبط
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
توازن راهبردی
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
چ
-
چابکی سازمانی
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 15، 1392]
ح
-
حریم شخصی مصرفکننده
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 177-197]
-
حقوق الهی
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
خ
-
خرید ناگهانی
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
خرید ناگهانی
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
خرده فروشی
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
خردهفروشی
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
د
-
دانش برند
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
دانش کارکنان نسبت به شناسه
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
دیپلماسی عمومی
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
درک عدالت
بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
راهبُرد
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
-
راهبرد تنوع
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
راهبردها
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
ریسک
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
رضایت
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
رضایت مشتری
بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
-
رفتار شهروندی مشتری
بررسی تأثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 123-140]
-
رفتار مصرف کننده
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
-
رفتار مصرفکننده آنلاین
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
رگرسیون
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
روابط قدرت
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
ز
-
زنجیرة تأمین محصولات غذایی
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
-
زنجیره ارزش
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
زنجیره ارزشآفرینی راهبردی
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
س
-
سبک خرید
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 49-66]
ش
-
شبکه عصبی GMDH
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
شبکه عصبی بازگشتی
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
شبکه های مشارکتی مجازی
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
شخصیت نام و نشان تجاری
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
شرکت لوازم خانگی
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
شرکت نفت سپاهان
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
شناسه سازی داخلی
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
ص
-
صنعت بیمه
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
صنعت فولاد
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
صنعت گردشگری
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
ط
-
طراحی الگو
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
ظ
-
ظرفیت جذب دانش
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
ظرفیت جذب سازمانی
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
ظرفیت جذب فردی
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
ع
-
عدالت
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
عشق به برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
علاقه به برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
عملیات مدیریت زنجیره تأمین
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
-
عملکرد شرکت
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]
-
عملکرد صادراتی
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
عملکرد کارکنان نسبت به شناسه
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
عملکرد نوآورانه
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
عوامل فردی
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
عوامل مربوط به درمان
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
عوامل مربوط به مقصد
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
فروش شخصی
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
فروشگاه زنجیرهای
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
ق
-
قابلیتهای پویا
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
-
قابلیتهای رقابتی در بنگاههای صنعت
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
-
قیمت رایانه همراه
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
قیمت گذاری لذت باورانه
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH [دوره 12، شماره 14، 1392]
ک
-
کارآفرینی راهبردی
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
کارت امتیازی متوازن
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
کارکنان فروش
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
کیفیت
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان [دوره 12، شماره 15، 1392]
گ
-
گردشگری پزشکی
الگوی عوامل مؤثر بر انگیزه گردشگران پزشکی برای ورود به ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 49-66]
-
گردشگری مجازی
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران [دوره 12، شماره 14، 1392]
ل
-
لذتگرایی
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
م
-
مالکیت بنگاه
بررسی تأثیر مالکیت بر اتخاذ راهبرد تنوع بخشی بنگاه [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 13-30]
-
محیط فروشگاه
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 123-140]
-
مخاطرهپذیری
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
مدیریت راهبُردی
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
-
مدیریت عملکرد
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
مدیریت عملکرد
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
مدیریت منابع انسانی
الگوی کارآفرینی راهبردی با رویکرد مدیریت منابع انسانی: نقش واسطهای تبادل دانش [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 141-158]
-
مدل سازی شبکه های بیزین
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
مدل سازی کیفی
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
مزیت رقابتی
نقش قابلیتهای پویا در خلق مزیت رقابتی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 107-122]
-
مشارکت برند
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
-
مشتری گرایی
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
مطلوبیتگرایی
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
مقاله های علمی پژوهشی
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 141-158]
ن
-
نتایج عملکردی
نتایج عملکردی ارزش ویژه نشان تجاری در زنجیره ارزش از دیدگاه خردهفروشان [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 67-86]
-
نظریة برخاسته از دادهها
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 67-86]
-
نظریهپردازی داده بنیاد
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 107-122]
-
نظریه سیگنال
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 159-176]
-
نگاشت علّی
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
نگاشتهای شناختی فازی
تبیین الگوی پویای رفتار مصرفکننده آنلاین: ترکیبی از پدیدارشناسی و نگاشتهای شناختی فازی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 159-177]
-
نگرانی
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
نوآوری
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
نوسازی راهبُردی
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
و
-
وفاداری
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 13-30]
-
وفاداری به برند
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
وفاداری به برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
-
وفاداری به فروشگاه
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها [دوره 12، شماره 14، 1392]
-
وفاداری به نام تجاری
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد [دوره 12، شماره 14، 1392]
ه
-
هلدینگ
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
همسویی راهبردی
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
هویت رقابتی
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 31-48]
-
هویت شناسه
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی [دوره 12، شماره 15، 1392]
-
هوسِ برند
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی [دوره 12، شماره 17، 1392، صفحه 87-106]
ی
-
یادگیری سازمانی
نوسازی راهبُردی: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 31-48]
-
یکپارچگی زنجیره تأمین
یکپارچگی زنجیره تأمین و عملکرد شرکت در صنعت مواد غذایی ایران [دوره 12، شماره 16، 1392، صفحه 87-106]